Oferta pracy

Key Account Manager – Region Polski

Fortemix, s.r.o.O firmie

  • łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
Jesteśmy czeską firmą rodzinną z ponad 25-letnią tradycją
Projektujemy i produkujemy systemy posadzek przemysłowych FORTEMIX, podłóg PVC FORTELOCK i pokryć dachowych EKOTERNIT
Sprzedajemy do 24 krajów, eksportujemy również na inne kontynenty
Naszym celem jest zadowolony klient, dlatego oprócz standardowych produktów przygotowujemy również specjalistyczne rozwiązania
Inspirujemy klientów innowacjami technicznymi, zapewniamy konsultacje i doradztwo
Kładziemy nacisk na ekologię, bezinteresownie wspieramy wiele organizacji
Rośniemy nie tylko pod względem liczby klientów, ale także liczby pracowników.
 
Dlatego szukamy nowego kolegi / koleżanki na stanowisko :

KEY ACCOUNT MANAGER – REGION POLSKI

Co będzie twoim zadaniem:

  • Zarządzanie współpracą z dystrybutorami, firmami wdrożeniowymi i większymi klientami w ramach powierzonego portfela klientów w celu pogłębienia dalszej współpracy,
  • Aktywne poszukiwanie innych potencjalnych partnerów,
  • Budowanie portfela kluczowych klientów w segmencie MSP,
  • Koordynacja działań z szefem marketingu, dyrektorem sprzedaży i doradcą centrum obsługi klienta,
  • Komunikacja z wewnętrznymi działami firmy,
  • Regularne raportowanie,
  • Koordynacja wsparcia marketingowego partnerów,
  • Analiza rynku z punktu widzenia klientów i konkurencji we współpracy z szefem marketingu,
  • Poszukiwanie możliwości prezentacji, poszerzanie świadomości marki.

Wymagania:

  • Preferowana lokalizacja północna Polska, wschodnia Polska,
  • Znajomość języka czeskiego lub angielskiego,
  • Doświadczenia poparte sukcesami w sprzedaży materiałów budowlanych (preferowane, posadzki przemysłowe),
  • Znajomość rynku sprzedaży materiałów budowlanych w tym sprzedaży inwestycyjnej,
  • Osoba zorientowana na wyniki z determinacją do odniesienia sukcesu,
  • Pewna siebie, niezależna osoba z umiejętnością motywowania się do tworzenia nowych możliwości biznesowych,
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne,
  • Intuicja biznesowa wspomagająca zrozumieć i przedstawić rozwiązania dla klientów,
  • Skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • Chęć rozwoju i uczenia się nowych rzeczy,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Gracz zespołowy dzielący wspólne wartości z innymi,
  • Otwartość na wkład w budowanie grupy zgodnie z wartościami, strategią i polityką firmy,
  • Znajomość komputera - poziom średni i wyższy - w programach Outlook, Word, Excel i PowerPoint,
  • Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na podległym terenie,
  • Umowa na podstawie kontraktu B2B.

Benefity Firmowe:

  • Interesujące wynagrodzenie finansowe,
  • Kierownictwo, które nasłuchuje i szuka wspólnych rozwiązań,
  • Wsparcie podczas konsultacji w razie potrzeby,
  • Wspieranie rozwoju osobowego nie tylko poprzez szkolenia wg własnego wyboru,
  • Imprezy firmowe (wydarzenia kulturalne, dzień otwartych drzwi, wieczorek wigilijny itp.),
  • Inne benefity za obopólną zgodą,
  • Inne świadczenia zgodnie z porozumieniem.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy