Altkom Akademia S.A.

Key Account Manager

Altkom Akademia S.A.O firmie

Altkom Akademia S.A.

aleja Tadeusza Rejtana 20A

Rzeszów

Altkom Akademia to największa firma szkoleniowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 25 lat. Fundamentem naszych działań jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań klientom, zwracając szczególną uwagę na jakość oferowanych usług. Za naszym sukcesem stoi prawie 200 pracowników, u których cenimy pasję, uczciwość oraz zaangażowanie. Jesteśmy miejscem, które zapewnia dużą przestrzeń do rozwoju, umożliwiając osiąganie obranych celów oraz realizację innowacyjnych pomysłów. Stawiamy na pozytywną atmosferę dającą dużo motywacji w codziennych obowiązkach.
 
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Rzeszów

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Sprzedaż usług szkoleniowych znajdujących się w ofercie firmy
  • Realizacja jasno wyznaczonych celów
  • Aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów
  • Współpraca z innymi osobami w organizacji np. przy tworzeniu ofert szkoleniowych dla klientów, realizacji szkolenia
  • Prezentacja ofert, negocjacje cenowe i finalizacja kontraktów
  • Monitorowanie i analizowanie rynku szkoleniowego pod kątem szans sprzedażowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży B2B
  • Łatwości nawiązywania i rozwijania relacji biznesowych
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, nastawienia na rezultat i osiąganie celów
  • Wiedzy dotyczącej struktury oraz sposobu funkcjonowania przedsiębiorstw
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania i ustalania priorytetów

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Rozwój w obszarze merytoryki szkoleń związanych z dziedziną najnowszych technologii i konsultingiem organizacyjnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + prowizję zależną od wyników
  • Długofalowe zatrudnienie w stabilnej firmie, będącej liderem na rynku
  • Rozwój umiejętności handlowych i organizacyjnych
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, samodzielność
  • Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym zespole
  • Pracę w stałych godzinach 8-16 lub 9-17, od poniedziałku do piątku

Benefity:

 

Pracę w największej firmie szkoleniowej w Polsce
Pakiet Multisport
Dostęp do najnowszych technologii oraz udział w innowacyjnych projektach
 
 
 
 
Możliwość rozwoju zawodowego
Ubezpieczenie na życie
Prywatną opiekę medyczną
 
Jesteśmy środowiskiem otwartym na współpracę
z osobami niepełnospawnymi, studentami oraz osobami 50+

Jesteśmy środowiskiem otwartym na współpracę z osobami niepełnosprawnymi, studentami oraz osobami 50+.

Informujemy że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych.

W nadesłanej przez Panią/Pana aplikacji prosimy o zawarcie odpowiedniej klauzuli:

  1. W razie zgody na uczestnictwo w niniejszym procesie rekrutacji oraz umieszczenie Pani/Pana danych w naszej bazie celem uczestnictwa innych procesach rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego i przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Altkom Akademia S.A. zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

  1. W razie zgody na uczestnictwo wyłącznie w niniejszym procesie rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, prowadzonego przez Altkom Akademia S.A. zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Altkom Akademia to największa firma szkoleniowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 25 lat. Fundamentem naszych działań jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań klientom, zwracając szczególną uwagę na jakość oferowanych usług. Za naszym sukcesem stoi prawie 200 pracowników, u których cenimy pasję, uczciwość oraz zaangażowanie. Jesteśmy miejscem, które zapewnia dużą przestrzeń do rozwoju, umożliwiając osiąganie obranych celów oraz realizację innowacyjnych pomysłów. Stawiamy na pozytywną atmosferę dającą dużo motywacji w codziennych obowiązkach.
 
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Key Account Manager

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Sprzedaż usług szkoleniowych znajdujących się w ofercie firmy
  • Realizacja jasno wyznaczonych celów
  • Aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów
  • Współpraca z innymi osobami w organizacji np. przy tworzeniu ofert szkoleniowych dla klientów, realizacji szkolenia
  • Prezentacja ofert, negocjacje cenowe i finalizacja kontraktów
  • Monitorowanie i analizowanie rynku szkoleniowego pod kątem szans sprzedażowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży B2B
  • Łatwości nawiązywania i rozwijania relacji biznesowych
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, nastawienia na rezultat i osiąganie celów
  • Wiedzy dotyczącej struktury oraz sposobu funkcjonowania przedsiębiorstw
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania i ustalania priorytetów

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Rozwój w obszarze merytoryki szkoleń związanych z dziedziną najnowszych technologii i konsultingiem organizacyjnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + prowizję zależną od wyników
  • Długofalowe zatrudnienie w stabilnej firmie, będącej liderem na rynku
  • Rozwój umiejętności handlowych i organizacyjnych
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, samodzielność
  • Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym zespole
  • Pracę w stałych godzinach 8-16 lub 9-17, od poniedziałku do piątku

Jesteśmy środowiskiem otwartym na współpracę z osobami niepełnosprawnymi, studentami oraz osobami 50+.

Informujemy że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych.

W nadesłanej przez Panią/Pana aplikacji prosimy o zawarcie odpowiedniej klauzuli:

  1. W razie zgody na uczestnictwo w niniejszym procesie rekrutacji oraz umieszczenie Pani/Pana danych w naszej bazie celem uczestnictwa innych procesach rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego i przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Altkom Akademia S.A. zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

  1. W razie zgody na uczestnictwo wyłącznie w niniejszym procesie rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, prowadzonego przez Altkom Akademia S.A. zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Benefity:

 

Pracę w największej firmie szkoleniowej w Polsce
Pakiet Multisport
Dostęp do najnowszych technologii oraz udział w innowacyjnych projektach
 
 
 
 
Możliwość rozwoju zawodowego
Ubezpieczenie na życie
Prywatną opiekę medyczną
 

Ogłoszenie archiwalne