Oferta pracy

SEDAR S.A.

Key Account Manager

SEDAR S.A. O firmie

  • śląskie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 14 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
SEDAR S.A. w Międzyrzecu Podlaskim
zatrudni pracownika na stanowisko:
Key Account Manager

Miejsce pracy: region południe (małopolska, śląskie, opolskie, dolnośląskie)

OPIS STANOWISKA:
  • Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z klientami
  • Aktywna sprzedaż produktów firmy
  • Dbałość o zapewnienie dostępności produktów firmy
  • Bieżąca współpraca z hurtowniami dystrybucyjnymi
  • Wdrażanie i przestrzeganie standardów na hurtowni
  • Organizowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
  • Monitorowanie cen oraz raportowanie działań konkurencji.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży spożywczej
  • Znajomość rynku hurtowego i detalicznego w branży spożywczej
  • Dobra organizacja pracy własnej, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Odporność na stres
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

OFERUJEMY:

  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia
  • Ciekawy pakiet socjalny: talony świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży.
  • Samochód służbowy

Oferty prosimy przesyłać klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27081997r. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 923 ze zm.

SEDAR S.A. w Międzyrzecu Podlaskim
zatrudni pracownika na stanowisko:
Key Account Manager

Miejsce pracy: region południe (małopolska, śląskie, opolskie, dolnośląskie)

OPIS STANOWISKA:
  • Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z klientami
  • Aktywna sprzedaż produktów firmy
  • Dbałość o zapewnienie dostępności produktów firmy
  • Bieżąca współpraca z hurtowniami dystrybucyjnymi
  • Wdrażanie i przestrzeganie standardów na hurtowni
  • Organizowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
  • Monitorowanie cen oraz raportowanie działań konkurencji.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży spożywczej
  • Znajomość rynku hurtowego i detalicznego w branży spożywczej
  • Dobra organizacja pracy własnej, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Odporność na stres
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

OFERUJEMY:

  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia
  • Ciekawy pakiet socjalny: talony świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży.
  • Samochód służbowy

Oferty prosimy przesyłać klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27081997r. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 923 ze zm.

Ogłoszenie archiwalne