Oferta pracy

Nethansa sp. z o.o.

Key Account Manager

Nethansa sp. z o.o.O firmie

Nethansa sp. z o.o.

Armii Krajowej 116

Sopot

top

Nethansa to największa firma w Polsce certyfikowana przez Amazon, zajmująca się kompleksowym wsparciem firm w skutecznej sprzedaży na platformach typu marketplace.


Jako jedyni w kraju, łączymy profesjonalne prowadzenie kont na Amazon z systemem automatyzującym sprzedaż. System Clipperon to w 100% autorskie rozwiązanie, tworzone z myślą o firmach handlowych w całej Europie.

top

W ZWIĄZKU Z EKSPANSJĄ MIĘDZYNARODOWĄ
POSZUKUJEMY AMBITNEJ OSOBY NA STANOWISKO

Key Account Manager

Nr ref.: 2020/kam/49
Miejsce pracy: Sopot

Miejsce pracy: Sopot

Swój potencjał zawodowy wykorzystasz angażując się w:

  • wypracowanie najlepszych strategii sprzedażowych i zwiększenie obrotów partnerów Nethansa na międzynarodowych platformach sprzedażowych,
  • wprowadzanie polskich marek na rynki międzynarodowe,
  • komunikację z klientami na poziomie B2B i budowanie długofalowych relacji,
  • negocjacje z klientami,
  • szkolenia i prezentacje dla klientów,
  • stałą naukę i dzielenie się wiedzą w zespole,
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych i raportowanie,
  • podejmowanie decyzji strategicznych w zakresie doboru optymalnej ścieżki rozwoju sprzedaży,
  • koordynację pracy zespołu obsługi komunikacji z kupującymi.

Podejmij wyzwanie jeśli:

  • dobrze znasz język angielski (znajomość języka niemieckiego lub francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem),
  • masz obycie w komunikacji międzykulturowej,
  • posiadasz dobre umiejętności analityczne,
  • jesteś zaangażowany i pozytywnie nastawiony na realizację celów,
  • przejawiasz inicjatywę i masz świadomość odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
  • masz doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych
  • interesuje Cię świat e-commerce
  • potrafisz pracować w zespole

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarach: innowacje, IT, e-commerce,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się, młodej firmie,
  • współpracę z kompetentnym, zgranym zespołem,
  • umowę o pracę lub B2B oraz niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
  • biuro w centrum Sopotu,
  • elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną, codziennie świeże owoce i soki. :)

Poszukujemy osoby kreatywnej i ambitnej, dla której sprzedaż internetowa oraz nowoczesne technologie są pasją, a wysoka umiejętność komunikacji społecznej pozwala nawiązać dobre relacje z każdym klientem.


Jeśli jesteś zainteresowany/na prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji tej, jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Nethansa sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2018 poz. 1000)”.

Nethansa to największa firma w Polsce certyfikowana przez Amazon, zajmująca się kompleksowym wsparciem firm w skutecznej sprzedaży na platformach typu marketplace.


Jako jedyni w kraju, łączymy profesjonalne prowadzenie kont na Amazon z systemem automatyzującym sprzedaż. System Clipperon to w 100% autorskie rozwiązanie, tworzone z myślą o firmach handlowych w całej Europie.

W ZWIĄZKU Z EKSPANSJĄ MIĘDZYNARODOWĄ
POSZUKUJEMY AMBITNEJ OSOBY NA STANOWISKO

Key Account Manager

Nr ref.: 2020/kam/49
Miejsce pracy: Sopot

Swój potencjał zawodowy wykorzystasz angażując się w:

  • wypracowanie najlepszych strategii sprzedażowych i zwiększenie obrotów partnerów Nethansa na międzynarodowych platformach sprzedażowych,
  • wprowadzanie polskich marek na rynki międzynarodowe,
  • komunikację z klientami na poziomie B2B i budowanie długofalowych relacji,
  • negocjacje z klientami,
  • szkolenia i prezentacje dla klientów,
  • stałą naukę i dzielenie się wiedzą w zespole,
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych i raportowanie,
  • podejmowanie decyzji strategicznych w zakresie doboru optymalnej ścieżki rozwoju sprzedaży,
  • koordynację pracy zespołu obsługi komunikacji z kupującymi.

Podejmij wyzwanie jeśli:

  • dobrze znasz język angielski (znajomość języka niemieckiego lub francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem),
  • masz obycie w komunikacji międzykulturowej,
  • posiadasz dobre umiejętności analityczne,
  • jesteś zaangażowany i pozytywnie nastawiony na realizację celów,
  • przejawiasz inicjatywę i masz świadomość odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
  • masz doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych
  • interesuje Cię świat e-commerce
  • potrafisz pracować w zespole

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarach: innowacje, IT, e-commerce,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się, młodej firmie,
  • współpracę z kompetentnym, zgranym zespołem,
  • umowę o pracę lub B2B oraz niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
  • biuro w centrum Sopotu,
  • elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną, codziennie świeże owoce i soki. :)

Poszukujemy osoby kreatywnej i ambitnej, dla której sprzedaż internetowa oraz nowoczesne technologie są pasją, a wysoka umiejętność komunikacji społecznej pozwala nawiązać dobre relacje z każdym klientem.


Jeśli jesteś zainteresowany/na prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji tej, jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Nethansa sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2018 poz. 1000)”.

Ogłoszenie archiwalne