Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do AKINT Krzysztof Kozłowski z siedzibą w: Wiertnicza 143, 02-952 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
AKINT Sp. z o.o.

Key Account Manager - Technical

AKINT Sp. z o.o.O firmie

  • łódzkie

    łódzkie
  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 16 maj 2021
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja prac serwisów technicznych wraz z raportowaniem

  • wycena prac i składanie ofert

  • aktywne szukanie klientów

  • tworzenie procedur wspomagających rozwój działu

Nasze wymagania

  • doświadczenie powyżej 5 lat w pracy w strukturach firm o profilu zbliżonym do FM

  • znajomość zagadnień wentylacji i klimatyzacji, instalacji elektrycznej, chłodnictwa. instalacji ppoż. i innych systemów budynkowych na poziomie wystarczającym do koordynowania prac podwykonawców

  • kompetencje do zarządzania - twarde i miękkie

  • kompetencje handlowe

  • biegła znajomość pakietu Office (Word, Excel)

  • umiejętność współpracy w zespole

  • komunikatywność i otwartość

  • odpowiedzialność, punktualność

  • prawo jazdy kat. B

  • miejsce pracy Warszawa-Wilanów, wyjazdy sporadycznie

Mile widziane

  • myślenie zadaniowe

To oferujemy

  • współpraca w dynamicznym i kreatywnym zespole

  • minimalne ilości procedur – we simplify

  • możliwość wykreowania i stworzenia kultury pracy

  • duża swoboda działania

  • nieograniczone możliwości rozwoju

  • współpraca wyłącznie na zasadzie B2B

  • prowizje od zysku z prowadzonych projektów

  • bycie częścią ciekawej, nieszablonowej i bardzo szybko rozwijającej się organizacji

  • szkolenia branżowe

  • auto służbowe po 3-miesięcznym okresie próbnym

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • pikniki rodzinne

AKINT Sp. z o.o.

Ponad 10-letnie doświadczenie w eksperckiej obsłudze nieruchomości.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje