Oferta pracy

Key Account Manager

"BI INSIGHT" S.A.O firmie

"BI INSIGHT" S.A.

Władysława Jagiełły 4/U3

Warszawa

BI INSIGHT jest stabilnym, systematycznie rosnącym zespołem doświadczonych specjalistów w zakresie szeroko rozumianego Business Intelligence, Artificial Intelligence oraz Machine Learningu. Świadczymy usługi konsultingowe zarządzania jakością danych, usługi wdrożeniowe systemów klasy business intelligence, usługi analityki predyktywnej z wykorzystaniem mechanizmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji oraz dostarczamy własne, autorskie produkty do analizy i zarządzania danych.

W związku z dynamicznym rozwojem szukamy osób z pasją, wiedzą
i doświadczeniem na stanowisku:
Key Account Manager

Zakres obowiązków:

  • Rozwój biznesu poprzez pozyskiwani nowych Klientów oraz sprzedaż usług konsultingowych zarządzania jakością danych, usług wdrożeniowych systemów klasy business intelligence, usług analityki predyktywnej z wykorzystaniem mechanizmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji oraz własnych autorskich produktów do analizy i zarządzania danych.
  • Prowadzenie działań „up-selling’owych w ramach pogłębiania współpracy z kluczowymi Klientami.
  • Indywidualne planowanie sprzedaży (zgodne z planami organizacji) i ich realizacja zarówno w zakresie kwoty (marży) jak i oferowanego przez firmę portfolio produktowego - usługowego.
  • Raportowanie wyników, prowadzenie ewidencji sprzedaży.
  • Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży od pozyskania Klienta, analizy jego potrzeb przez współpracę przy tworzeniu rozwiązań, prezentację oferty, negocjacje/podpisanie umowy oraz opiekę posprzedażową.
  • Analiza potencjału zakupowego Klienta oraz identyfikacja potencjalnych projektów.
  • Przygotowywanie strategii sprzedażowych, ofert i prezentacji dla kluczowych Klientów.
  • Bliska współpraca z działami w BI INSIGHT wspierającymi proces sprzedaży, przygotowania oferty oraz wdrażania rozwiązań.
  • Śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja szans biznesowych. Proponowanie działań zwiększających sprzedaż firmy i uczestnictwo w wytyczaniu kierunków rozwoju rozwiązań.
  • Udział w konferencjach i spotkaniach branżowych. Organizowanie warsztatów z Klientami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne.
  • Min. 4 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży rozwiązań do sektora B2B.
  • Przedsiębiorczość w działaniu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dojrzałość biznesowa i dyscyplina w działaniu.
  • Inicjatywa, samodzielność oraz determinacja w osiąganiu założonych celów.
  • Otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywania kontaktów biznesowych oraz ich podtrzymywaniu.
  • Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, bądź B2B
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość doskonalenia i rozwoju zawodowego (szkolenia techniczne i kompetencyjne)
  • Pozytywną atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko przez okres 3 miesięcy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy