Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

Kornblit & PartnersO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Pełny etat
  • Menedżer

Kornblit & Partners jest firmą doradztwa personalnego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie – dobieramy najlepszych kandydatów, spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

 

W latach 1999 – 2018 Kornblit & Partners działał pod nazwą Krakowski Instytut Technologii.

 

Dziś, Kornblit & Partners, zachowując ciągłość współpracy z klientami, kontynuuje najlepsze praktyki na rynku.

 

Dla naszego Klienta, insurtech’u działającego w środowisku międzynarodowym, poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:

Key Account Manager

Zakres obowiązków:

  • Budowa i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi zarówno w Polsce, jak i w środowisku międzynarodowym,
  • Badanie potrzeb partnerów biznesowych, eksperckie doradztwo i dostarczanie dopasowanych rozwiązań,
  • Utrzymanie i rozbudowa portfela klientów,
  • Opracowanie założeń i rozwiązań produktowych dla klientów,
  • Nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej opieki nad klientem ze strony innych działów spółki,
  • Realizacja założeń sprzedażowych wraz z odpowiedzialnością za wynik,
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,
  • Negocjacje warunków handlowych oraz przygotowanie dokumentacji,
  • Analiza rynku, wychodzenie z nowymi inicjatywami,
  • Raportowanie wyników,
  • Udział w projektach ogólnofirmowych.

Oczekiwania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży usług w segmencie klientów biznesowych zdobyte w branży ubezpieczeniowej, assistance, bankowej lub nowych technologii,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegła znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny ze względu na współpracę z klientami międzynarodowymi),
  • Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji biznesowych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
  • Rozwinięte zdolności analityczne, komunikacji i negocjacji,
  • Chęć pracy w bardzo dynamicznym środowisku biznesowym,
  • Samodzielność w działaniu i podejmowanie inicjatyw wraz z ich wdrożeniem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus system bonusowy,
  • Gwarancję pracy w języku obcym,
  • Pracę pełną wyzwań – liczymy na twoją pro aktywność i chęć podejmowania nowych inicjatyw,
  • Udział w profesjonalnie przygotowanym onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy,
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze uzależnione od twoich potrzeb rozwojowych,
  • Spotkania integracyjne i atmosferę ukierunkowaną na działanie,
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa),
  • Biuro w centrum miasta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV bez zdjęcia.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych: Kornblit & Partners Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 2, lok. 81, 00-131 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000096031 („Administrator”) w celach niezbędnych do realizacji bieżących i przyszłych procesów rekrutacji.”


Informujemy, że przysługuje Państwu prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i możliwość ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Zachęcamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.search.com.pl

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy