Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Key Account Manager
Intelligent Technologies S.A.O firmie
- al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
Intelligent Technologies S.A.
al. Jerozolimskie 98
Warszawa
Jesteśmy na rynku już 17 lat. Rynek telekomunikacyjny nie ma dla Nas tajemnic. Rozwijamy się nieustannie tak, aby być na bieżąco w czasach błyskawicznie powstających nowoczesnych technologii i ciągłych zmian na rynku, dopasowując nasze usługi oraz produkty do nowych wymagań Klientów.
Naszym przepisem na sukces są nietuzinkowi LUDZIE i ich wiedza, doświadczenie, umiejętności, styl pracy oraz energia, którą wnoszą.
Dołącz do Zespołu najlepszych ekspertów w dziedzinie telekomunikacji - i buduj z nami rozwiązania oparte na nowoczesnej technologii.
W związku z bardzo dużym zapotrzebowaniem na nasze usługi do Zespołu Handlowego poszukujemy KEY ACCOUNT MANAGERA.
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Key Account Manager
KOGO POSZUKUJEMY?
Szukamy osoby, która na co dzień będzie współpracowała z aktualnymi klientami naszej firmy. Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- poznanie biznesu prowadzonego przez naszych Klientów tak, aby dopasowywać usługi i rozwiązania do ich potrzeb i zmian w ich branży,
- poszukiwanie nowych obszarów współpracy i dostarczanie usług które spełniają oczekiwania najważniejszych klientów,
- dbanie o najwyższy poziom obsługi dla kluczowych klientów firmy,
- przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dotyczące usług,
- wparcie przy rozwiązywaniu problemów.
CZEGO OCZEKUJEMY?
- zaangażowania i chęci rozwoju osobistego,
- doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego popartego co najmniej 2 letnim doświadczeniem,
- znajomości języka angielskiego na poziomie średnim (B2),
- wykształcenie wyższe oraz umiejętności sprzedaży lub znajomość branży teleinformatycznej będą dodatkowymi atutami.
CO OFERUJEMY?
- atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- schemat premiowy,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- kartę MultiSport,
- biuro w samym centrum Warszawy.
CV prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ.
Ogłoszenie archiwalne