Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

DKS sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz budowanie z nimi trwałych relacji,

  • badanie potrzeb profesjonalne doradztwo w wyborze odpowiednich

  • rozwiązań i reprezentowanie firmy podczas spotkań handlowych,

  • regularny kontakt i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi klientami,

  • przygotowywanie ofert handlowych,

  • negocjowanie warunków handlowych i zawieranie umów z klientami,

  • współpraca z innymi działami firmy,

  • praca w oparciu o system CRM.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i w sprzedaży usług B2B,

  • otwartość na potrzeby klienta i umiejętności budowania z nimi relacji,

  • łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,

  • nastawienie na naukę nowych rzeczy i ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji,

  • odpowiedzialność samodzielność, zaangażowanie,

  • umiejętności ustalania priorytetów,

  • praw jazdy kat B i gotowość do wyjazdów służbowych.

Mile widziane

  • doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń drukujących, software lub nowoczesnych technologii.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • pracę, w której liczą się dobre relacje i naturalne podejście do klienta,

  • możliwość awansu w ramach struktury Działu i Firmy

  • pracę w biurze w stałych godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek),

  • wsparcie zgranego Zespołu

  • atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (część stała + premia)

  • dostęp do bazy wiedzy

  • odpowiednie wdrożenie produktowe oraz wsparcie rozwoju umiejętności sprzedażowych

  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do poziomu zaawansowania wiedzy - również u producentów urządzeń

  • narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań (komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych)

  • pracę w oparciu o bogatą ofertę produktów i rozwiązań największych producentów w branży (tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

DKS sp. z o.o.

Wiodący dystrybutor na rynku dostawców urządzeń kopiująco – drukujących oraz urządzeń wielkoformatowych czołowych producentów, jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

Przewiń do profilu firmy