Oferta pracy

Key Account Manager

Grupa Mieszko

Grupa Mieszko

Konstruktorska 11

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kluczowymi klientami firmy (przychodami oraz zyskownością)

  • Pozyskiwanie nowych kontrahentów

  • Tworzenie ofert i umów handlowych

  • Negocjowanie warunków kontraktów rocznych i śródrocznych

  • Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących kontrahentów, sprzedaży oraz optymalizacja asortymentu

  • Monitorowanie zapasu produktu u Klienta

  • Planowanie i organizowanie centralnych działań promocyjnych

  • Tworzenie raportów w zakresie wyników sprzedaży i działań promocyjnych

  • Współpraca z zespołem terenowym mając na celu egzekucję ustaleń centralnych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Marketing, Handel)

  • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży

  • Znajomość branży FMCG

  • Umiejętność prowadzenia prezentacji

  • Kreatywność, dążenie do celu

  • Zdolności negocjacyjne

  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów: Excel, Word, PowerPoint

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o silnej pozycji na rynku

  • Ambitną i kreatywną pracę w dobrej atmosferze

  • Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport)

  • Profesjonalne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy