Oferta pracy

Key Account Manager

Atman sp. z o.o. (dawniej: ATM S.A.)

Atman sp. z o.o. (dawniej: ATM S.A.)

Grochowska 21A

Praga-Południe

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz pracować w zespole odpowiedzialnym za aktywną sprzedaż usług telekomunikacyjnych i data center oraz utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami firmy

Nasze wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych lub z obszaru IT potwierdzone sukcesami

  • Znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B1)

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Dyspozycyjność (dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi)

  • Prawo jazdy kat. B (zapewniamy samochód służbowy)

  • Umiejętność skutecznego budowania i utrzymywania relacji z kluczowymi klientami oraz dbałość o utrzymanie portfela klientów i rentowność sprzedawanych usług

  • Ukierunkowanie na realizację celów

  • Inicjatywa i dynamizm w działaniu

To oferujemy

  • Umowa o pracę

  • Stała podstawa + atrakcyjny system prowizyjny

  • Elastyczne godziny pracy

  • Brak korporacyjności – kulturze korporacji mówimy NIE

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Atman sp. z o.o. (dawniej: ATM S.A.)

W centrach danych Atman utrzymujemy serwery naszych klientów. Zajmujemy się rozwiązaniami B2B z zakresu przechowywania, przetwarzania, zabezpieczania i transmisji danych.

Gdy potrzebujesz zrobić przelew albo kupujesz online – istnieje duże prawdopodobieństwo, że to właśnie MY dbamy, by serwery Twojego banku lub ulubionego sklepu internetowego działały non-stop.

Zasil nasz zespół i wejdź w świat nowych technologii.

Więcej na: www.atman.pl

Przewiń do profilu firmy