Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

Telbridge Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie trwałych, opartych na wzajemnym zaufaniu relacji ze Strategicznymi Klientami firmy

  • Wpływ na efektywne zarządzanie i rozliczanie budżetu projektu

  • Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, zarówno w ramach organizacji jak i projektów zewnętrznych

  • Bieżące i roczne negocjacje handlowe

  • Analiza i badanie potrzeb w oparciu o cele i oczekiwania projektowe

  • Bieżąca współpracę z Kierownikiem Projektu oraz Działem Realizacji

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w strukturach sprzedaży, w tym doświadczenie pracy w call center na stanowisku co najmniej Supervisora

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji z Klientem zewnętrznym/wewnętrznym

  • Analityczne myślenie

  • Umiejętność planowania i wyznaczania sobie priorytetów, samodzielność

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem

  • Wysoka kultura osobista

To oferujemy

  • Interesującą pracę w rozwijającej się firmie

  • Samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania i testowania własnych pomysłów

  • Onboarding

  • Niezbędne narzędzia do pracy

  • Zatrudnienie – dowolna forma współpracy

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Kartę Multisport

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej

  • Zajęcia z j.angielskiego

  • Biuro w przyjaznej lokalizacji w Warszawie

Telbridge Sp. z o.o. Sp. k.

Od 16 lat świadczymy usługi call center dla naszych Partnerów. Specjalizujemy się w branży ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej i bankowej. Prowadzimy profesjonalne biura obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniając ponad 1100 pracowników w 6 oddziałach.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy