Ta oferta pracy jest nieaktualna od 138 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Specialist CNS

  • podkarpackie
  • Specjalista
  • 08.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Accord Healthcare, będąca częścią Grupy Intas, jest młodą i dynamicznie rozwijającą się firmą farmaceutyczną, zaangażowaną w rozwój, produkcję i dystrybucję produktów farmaceutycznych
    w ponad 70 krajach świata.
     
    Do naszego zespołu aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
    Key Account Specialist CNS

    Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie/lubuskie/ śląskie i opolskie/pomorskie/łódzkie/podkarpackie 


    Cel stanowiska:

     

    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za promowanie kluczowych produktów z portfolio firmy, reprezentowanie firmy na powierzonym terenie oraz realizację celów marketingowych w oparciu o aktualną strategię firmy dla dedykowanej linii promocyjnej.

     

    Zakres obowiązków:

    • Realizacja celów sprzedażowych zgodnych z celami firmy,
    • Promowanie produktów firmy wśród lekarzy specjalistów: neurologia, psychiatria oraz farmaceutów,
    • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskami opiniotwórczymi,
    • Monitorowanie i przekazywanie informacji o sytuacji rynkowej i działaniach konkurencji,
    • Zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi i promocyjnymi,
    • Zarządzanie informacją medyczną,
    • Analiza rynku pod kątem potrzeb i możliwości,
    • Reprezentowanie firmy w trakcie konferencji, sympozjów, zjazdów.

    Oczekiwania:

    • Minimum 2 lata doświadczenia w promocji leków specjalistycznych (neurologia i psychiatria) poparte sukcesami sprzedażowymi - warunek konieczny,
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolności analityczne oraz nakierowanie na wynik w działaniu,
    • Wykształcenie wyższe (kierunki medyczne i pokrewne będą dodatkowym atutem),
    • Dobra znajomość języka angielskiego,
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
    • Zaangażowanie, odpowiedzialność i ambitne podejście do zadań,
    • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
    • Prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • Międzynarodowe, dynamiczne środowisko pracy,
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w ramach struktury firmy,
    • Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
    • Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy.
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w j.polskim i j.angielskim klikając na poniższy link:

    Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

     

    Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Accord Healthcare Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-677, ul. Taśmowa 7, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.)”..