Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Katowice, śląskie 2018-04-22

    Mamy dla Ciebie rozwojową oraz pełną wyzwań ofertę pracy w strukturach międzynarodowej organizacji Twoje zadania: Nadzorowanie i wsparcie dla zewnętrznych Call Center przy realizacji celów sprzedaży usług oferowanych przez UPC, Monitorowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-22

    Your responsibilities will be: Managing the customer services team up to 12 employees, Ensuring the smooth operation of the day-to-day business adhering to the agreed SLAs at the same time, Supporting and actively managing the backlog and...

  • o firmie

    Rzeszów, podkarpackie 2018-04-22

    KWALIFIKACJE: Jeśli zarządzałeś/aś z sukcesami zespołem telesprzedaży minimum 2 lata Jeśli jesteś prawdziwym kapitanem, który motywuje, rozwija i prowadzi swoją drużynę do celu Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i coachingu...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-04-22

    We are currently looking for a Team Manager who will be responsible for managing a team of Service Desk consultants, influencing service delivery and making sure required service levels are achieved. Leading and motivating the team Identifying...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-04-22

    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-04-22

    Lead and Manage Lead and manage a team of 10 to 16 Customer Operations Specialists. Provide leadership support and coaching to team including regular one to ones. Support team member development and actively manage succession planning. Manage...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-04-22

    Będziesz odpowiedzialny za: budowanie relacji z klientami i mieszkańcami na rynku lokalnym; zgodne z procedurami i standardami funkcjonowanie kas; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; rozwój kompetencji...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-04-22

    Zadania efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o zasady i procedury zarządzanie podległym zespołem pracowników odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik biura obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-22

    You will be responsible for: Monitoring team performance and reporting the results Organizing workflow and preparing work schedules for the agents, as well as ensuring their execution Controlling the efficiency of the agents’ work Substantive and...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-21

    Zakres obowiązków: Zarządzanie grupą podległych Konsultantów (10-15 osób) w celu osiągnięcia indywidualnych celów ilościowych oraz jakościowych; Dbałość o realizację wyników sprzedażowych – realizacja planów sprzedażowych; Zapewnienie wysokiej...

  • o firmie

    Duninowo (pow. słupski), pomorskie 2018-04-21

    Twoje obowiązki to: Zarządzanie procesem obsługi klientów biznesowych Monitorowanie realizacji zamówień Dbałość o utrzymanie ciągłości i niezawodności procesu „100% dostaw do klientów na czas” Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi...

  • Kraków, małopolskie 2018-04-20

    Key Accountabilities: Manage the International and domestic Account Opening Journey and Customer Onboarding Experience for the CMB Customers, from end to end perspective, including defining formal requirements, verification of onboarding...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-20

    Opis stanowiska: budowa zespołu pracowników i współpracowników w Zespole Obsługi Klienta VIP, nadzór nad pracą podległego Zespołu, nawiązywanie relacji z potencjalnymi Klientami VIP, doradztwo w aspekcie dopasowania produktów do potrzeb Klienta...

  • Kraków, małopolskie 2018-04-20

    Key Accountabilities: Manage operations within direct management in line with business Expectation, Ensure proper understanding of the business need and effective cascade of that understanding to the team, Assure transparency of operations,...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-04-20

    Your new company This globally recognised biotechnology company located in Wrocław is a fast growing organisation with stable employment conditions. Currently there is a great opportunity to join new team on the position of Department Manager....

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-04-20

    A fantastic opportunity has arisen to join the Kimberly Clark Professional Customer Service Team as Customer Service Team Leader. You will be responsible for developing, leading and engaging the team of customer service professionals. You will...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-04-20

    PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA: zarządzanie ogólnopolskim Działem Obsługi Klienta realizacja strategii oraz bieżąca analiza efektywności pracy biura obsługi klienta zapewnienie nadzoru nad realizacją...

  • Kraków, małopolskie 2018-04-20

    Job Description Plan and implement the Support and Maintenance program, in line with Contract Requirements and Customer expectations. Perform handover meetings from the project implementation phase into the support phase. Plan and agree with the...

  • Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, warmińsko-mazurskie 2018-04-20

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Zarządzanie zespołem sprzedażowym Sporządzanie raportów sprzedażowych zespołu Budowanie i utrzymywanie stałych relacji ze stałymi Klientami Tworzenie promocji i sprzedaż produktów firmy Budowanie...

  • 3 lokalizacje 2018-04-20

    The role: Managing integrated telemarketing team (10+ Specialists), Providing quality Customer Service through the daily management of a team, Setting priorities and managing KPI’s, Working to improve alignment and communication between...

  • o firmie

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie 2018-04-20

    Opis zadań na stanowisku: organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległej komórki organizacyjnej, nadzoruje realizację zadań związanych z obsługą klienta w zakresie rozpatrywania skarg i reklamacji, nadzoruje realizacji zadań związanych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-20

    Job discription: Manage and work with team members to maintain an efficient OTC process, ensuring slow moving and obsolete stock is managed effectively Understanding the process' end to end to effectively manage the team with a focus on outcome...

  • Jatne (pow. otwocki), mazowieckie 2018-04-20

    WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe. Min. 1 rok doświadczenia na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego w mowie i piśmie. Wysoko rozwinięte zdolności analityczne. Dokładność,...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 2018-04-20

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie grupą przedstawicieli Terminowość w raportowaniu wyników Planowanie pracy własnej i przedstawicieli w terenie Zadaniowy system pracy ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-19

    Spółka Cardif oferuje ubezpieczenia głównie za pośrednictwem partnerów biznesowych (np. banki, telecomy, inne instytucje finansowe). Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Obsługi Roszczeń będzie odpowiedzialna za nadzór nad...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-04-19

    A fantastic opportunity has arisen to join the Kimberly Clark Professional Customer Service Team as Customer Service Team Leader. You will be responsible for developing, leading and engaging the team of customer service professionals. You will...

  • Skierniewice, łódzkie 2018-04-18

    Zakres obowiązków: obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury, w tym: przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych, formalna i prawna weryfikacja zasadności zgłoszeń reklamacyjnych, wyjaśnianie przyczyn...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-04-17

    Job ID #: 8227 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Dębno, zachodniopomorskie 2018-04-17

    Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze klienta, sprzedaż produktów umiejętność zażądania zespołem sprzedażowym bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-04-17

    Miejsce i forma pracy: Toruń – praca stacjonarna Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zarządzanie zespołem stacjonarnych handlowców; realizacja planów sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji...

  • Świdnik, lubelskie 2018-04-17

    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów dbanie o pozytywny wizerunek salonu ...

  • Łódź, łódzkie 2018-04-17

    Do Twoich obowiązków będzie należeć: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Działu Contact Center, poprzez organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy Konsultantów Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych oraz podejmowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-17

    What will you do? As a Team Leader of German Collection Team, you will develop good client relationships and motivate and energize the team. Mostly, you will: Manage and coordinate your team and plan daily work coverage Act a first point of...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 2018-04-17

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kierowanie pracą telemarketerów, realizację planów sprzedażowych w podległym zespole, zapewnienie sprawnej i efektywnej realizacji nałożonych zadań, coaching pracowników, monitoring...

  • Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 2018-04-17

    Chcemy, abyś tworzył najlepszy dział Customer Care poprzez: zarządzanie obszarem customer care w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta tworzenie strategii rozwoju, standardów oraz procedur w Customer Care optymalizowanie istniejących...