Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań (okolice), Złotniki (pow. poznański), wielkopolskie 14.08.2018

    Twoje zadania: zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta z obsługi, przygotowywanie i optymalizowanie wewnętrznych procedur i procesów obowiązujących w zespole,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.08.2018

    Jakie będą Twoje zadania? tworzenie i rozwój działu Obsługi Klienta organizacja i koordynacja pracy podległego zespołu monitorowanie pracy podległych konsultantów nadzór nad zgodnością działań podległych pracowników realizacja planów budżetowych...

  • Warszawa, mazowieckie 11.08.2018

    Main duties and responsibilities: Support team members with questions around daily operations; Manages team resources; coordinates leave, manages breaks and re-assigns responsibilities during team member absences. Monitor the KPI's and SLA's and...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 10.08.2018

    Najważniejsze zadania: Efektywne zarządzanie lokalizacją, odpowiedzialność za przychody oraz za realizację budżetów rocznych, efektywne zarządzanie kosztami oraz rentownością Nadzór merytoryczny nad prawidłowością i rentownością umów zawieranych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik call center

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 08.08.2018

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla podległej grupy Specjalistów ds. Sprzedaży Coaching, motywowanie, i wspieranie pracowników w codziennej pracy oraz w rozwoju umiejętności sprzedażowych Wyznaczanie celów...

  • o firmie

    Elbląg, warmińsko-mazurskie 23.07.2018

    Główne obowiązki: koordynacja pracy podległego zespołu windykacji telefonicznej, realizacja celów związanych z efektywnością zespołu, bieżący monitoring działań, proponowanie usprawnień do procesów mających na celu wzrost efektywności i jakości,...