Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.11.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych) zarządzaniu zespołem bankierów, którzy odpowiadają za sprzedaż produktów bankowych przez telefon oraz procesują dokumenty związane z umowami...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.11.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,...

  • Gdańsk, pomorskie 19.11.2018

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla podległej grupy Specjalistów ds. Sprzedaży Coaching, motywowanie, i wspieranie pracowników w codziennej pracy oraz w rozwoju umiejętności sprzedażowych Wyznaczanie celów...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 19.11.2018

    Key Purpose of Role: As an Associate manager the successful candidate will be responsible for the performance of assigned teams by ensuring optimum delivery on all agreed SLA’s. To manage, support and develop a team of customer care officers &...

  • 15 lokalizacji 18.11.2018

    Opis stanowiska: Tłumaczenie treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej dla rynku hiszpańskiego (z języka polskiego na hiszpański) Budowa, a następnie zarządzanie zespołem call center Współpraca z Działem Marketingu spółki -...

  • Warszawa, mazowieckie 18.11.2018

    Your role: Work closely together with the regional Sales & Marketing Teams, incl. regular alignment and briefing calls as well as onsite visits from time to time for better cross boarder collaboration (DACH Region). Independently execute...

  • Warszawa, mazowieckie 17.11.2018

    POSZUKUJEMY: MANAGERA zespołu DIGITAL CALL CENTER realizującego działania inbound, outbound oraz asystę online. Charyzmatycznego LIDERA, który wie, jak motywować swój zespół; ODPOWIEDZIALNEGO ZA: zarządzanie zespołem sprzedażowym call center,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik contact center

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gliwice, Katowice, śląskie 17.11.2018

    Nr ref: TOK/2018/BZKO/02 Miejsce pracy: Gliwice lub Katowice Zakres obowiązków Opracowywanie planów rozwoju procesów obsługi i sprzedaży, w których jest wykorzystywany kanał telefoniczny Wdrożenie automatyzacji (audiobot) procesów obsługowych w...

  • Kraków, małopolskie 17.11.2018

    Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie rozwojem, szkoleniami i wydajnością zespołu poprzez ścisłą współpracę z Supervisorami w celu maksymalizacji efektywności zespołu i zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji klienta Nadzór i udział wraz z...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.11.2018

    Zakres Twoich potencjalnych zadań i odpowiedzialności: zbudowanie, a następnie efektywne zarządzanie zespołem Telefonicznych Opiekunów Klienta, odpowiedzialność za wynik finansowy Zespołu oraz za realizację celów sprzedażowych i jakościowych...

  • Cigacice (pow. zielonogórski), lubuskie 14.11.2018

    Cechuje Cię komunikatywność, samodyscyplina, silna motywacja i dążenie do wyznaczonego celu? Jesteś osobą odpowiedzialną, pełną entuzjazmu a wyzwania są dla Ciebie motywacją? Jeśli tak dołącz do naszego Zespołu Sprzedaży! Twoje obowiązki:...

  • Lublin, lubelskie 14.11.2018

    Główne zadania: Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników odpowiedzianych za windykację telefoniczną, Zarządzanie procesem windykacji na powierzonych sprawach, Weryfikacja jakościowa oraz ilościowa podejmowanych działań, Kreowanie oraz...

  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 12.11.2018

    W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco: Pierwszy kontakt telefoniczny z leadami (zarówno z inboudnowymi hot MQLami, które swoimi działaniami generuje nasz marketing, jak i outboundowymi) Umawianie i przeprowadzanie analiz...

  • Warszawa, mazowieckie 11.11.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie i współpraca z zespołem Contact Center Zarządzanie i obsługa procesu Customer Care Wdrażanie nowych procesów i rozwiązań ułatwiających obsługę klienta Udzielanie...

  • Gdańsk, pomorskie 08.11.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Poziom realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w nadzorowanym obszarze Koordynację prac w zakresie wdrażania, modyfikacji, ujednolicania, optymalizacji procesów oraz realizacji kluczowych parametrów...

  • Warszawa, mazowieckie 01.11.2018

    This role reports to the Head of Customer Service for Commercial Cards. The Commercial Cards business within Citibank is a growing, fast paced environment that serves some of the globes biggest corporations. This role is responsible for the EMEA...