Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 18.02.2018

    The Senior Team Leader is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center employees and serves as a mentor and coach to a group of Team Leaders. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate...

  • Łódź, łódzkie 17.02.2018

    Opis stanowiska: zapewnienie sprawnego funkcjonowania Działu Contact Center, poprzez organizowanie, koordynowanie i monitorowanie pracy konsultantów sporządzanie raportów i analiz procesowanie spraw związanych ze skargami i zastrzeżeniami...

  • Łódź, łódzkie 17.02.2018

    DHL w liczbach jesteśmy niemal wszędzie – z naszych usług skorzystasz w ponad 220 krajach , w Polsce to blisko 40 jednostek , w skali roku sortujemy ok. 50 mln paczek , nasi kurierzy przejeżdżają ponad 100 mln kilometrów w ciągu roku, transporty...

  • Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    Zespół obsługuje zdalnie (kontakty telefoniczne, mailowe, listowne) aktualnych i przyszłych posiadaczy kredytów hipotecznych. Zakres obowiązków: Zarządzanie grupą podległych Konsultantów (10-15 osób) w celu osiągnięcia zespołowych i indywidualnych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik contact center

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.02.2018

    Telemarketing at METTLER TOLEDO is an important support tool. For us it means building a stronghold and support for our marketing and sales activities through generating leads with direct customer contact via telecommunication such as telephone...

  • Gdańsk, pomorskie 13.02.2018

    ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym w zakresie rozwoju usług call center nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń zarządzanie pracą podległego call center...

  • Radom, mazowieckie 13.02.2018

    Opis stanowiska: zarządzanie lokalizacją centrum operacyjnego odpowiedzialność za jakość obsługi klienta oraz realizacje projektów na odpowiednim poziomie realizacja i kontrola założonych budżetów zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.02.2018

    Job ID #: 8136 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Warszawa, mazowieckie 11.02.2018

    Opis obowiązków: zapewnienie stale wysokiej jakości obsługi Klientów we wszystkich kanałach komunikacji, bieżące monitorowanie i egzekwowanie standardów obsługi Klienta, przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń bieżących zgodnie z potrzebami...

  • Warszawa, mazowieckie 07.02.2018

    Zadania na stanowisku: Koordynowanie pracy Zespołu Telesprzedaży – zespół dedykowany na rynek niemiecki Nadzorowanie poprawności i jakości pracy podległego zespołu w oparciu o ustalone wskaźniki Opracowywanie i wdrażanie koncepcji rozwoju zespołu...

  • Wrocław, dolnośląskie 07.02.2018

    Zadania na oferowanym stanowisku: Zarządzanie zespołem Contact Center; Koordynacja szeroko rozumianego procesu telefonicznej i mailowej obsługi klienta; Dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta zgodnie z wewnętrznymi standardami; Organizacja...

  • o firmie
    2 lokalizacje 02.02.2018

    Pracując z nami zyskasz : Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, pełnym wyzwań i możliwością rozwoju Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników pracy Twojej i Twojego zespołu Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 02.02.2018

    Zakres zadań: zarządzanie Projektem Telesprzedażowym (ok. 100 osób) motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów dotrzymywanie warunków umowy z Klientem, realizacja celów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za wynik finansowy...

  • Gdańsk, pomorskie 31.01.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Podległy zespół konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy zarządzanie efektywnością, jakością i produktywnością aktywnie uczestnictwo w procesie rekrutacji prowadzenie...