Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Zakres obowiązków: Koordynowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu Wdrażanie nowych pracowników Coaching i prowadzenie szkoleń dotyczących m.in. produktów ubezpieczeniowych, ubezpieczeń obowiązkowych, obsługi klienta, kompetencji miękkich....

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 10.12.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych) zarządzaniu zespołem bankierów, którzy odpowiadają za sprzedaż produktów bankowych przez telefon oraz procesują dokumenty związane z umowami...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 08.12.2017

    ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym w zakresie rozwoju usług call center nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń zarządzanie pracą podległego call center...

  • Katowice, śląskie 07.12.2017

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu Call Center Spółki; Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki; Pozyskiwanie klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki: produkty inwestycyjne,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik contact center

    Tak, chcę!

  • Łódź, łódzkie 07.12.2017

    Sprawne zarządzanie pracą blisko 70-cioosobowego Zespołu Contact Center (infolinia i kampanie wychodzące) Utrzymanie wskaźników operacyjnych i jakościowych na satysfakcjonującym, ustalonym w porozumieniu z Zarządem, poziomie Współtworzenie...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 07.12.2017

    Using a computerized system, responds to customer inquiries in a call center environment. May perform one or more of the following: Specific Responsibilities: Responsible for the timely reporting, escalation and resolution of day-to-day...

  • Rzeszów, podkarpackie 05.12.2017

    Budowanie zespołu, Dbanie o wysoką jakość obsługi i telesprzedaży poprzez monitoring, coaching, szkolenia, Osiąganie założonych celów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych, Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów i procedur, Pozyskiwanie...

  • Warszawa, mazowieckie 04.12.2017

    Jako Kierownik ds. Telemarketingu będziesz: wspierać realizację wyznaczonych wyników sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w kanale direct, realizować prowadzenie kampanii telemarketingowych przez zewnętrznych i wewnętrznych dostawców, zapewniać...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 30.11.2017

    Wymagania: Wykształcenie wyższe Min. 2. letnie doświadczenie w Contact Center Min. 2. letnie doświadczenie w branży energetycznej Obsługa pakietu MS Office ...

  • Łódź, łódzkie 28.11.2017

    Zakres zadań: Koordynowanie pracą podległego zespołu; Wyznaczanie obowiązków poszczególnym osobom - usystematyzowanie pracy; Opracowywanie i dostarczanie rozwiązań w zakresie zarządzania relacjami z klientami; Planowanie, opracowywanie koncepcji...

  • 3 lokalizacje 27.11.2017

    Zakres obowiązków: Kierownik Call Center (Call CenterManager) będzie prowadził zespół operacyjny, dla którego będzie coachem oraz mentorem. ...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 27.11.2017

    Zadania: Zarządzanie grupą specjalistów ds. windykacji polubownej; Nadzór nad skutecznością spływu należności na poszczególnych projektach; Odpowiedzialność za wyniki pracy podległych specjalistów; Nadzór nad obsadą, planowanie grafików;...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się