Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Rzeszów, podkarpackie 2018-05-23

    KWALIFIKACJE: Jeśli zarządzałeś/aś z sukcesami zespołem telesprzedaży minimum 2 lata Jeśli jesteś prawdziwym kapitanem, który motywuje, rozwija i prowadzi swoją drużynę do celu Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i coachingu...

  • Łódź, łódzkie 2018-05-23

    Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu Compensa (Rejestracja Szkód) oraz 3-osobowego Zespołu Direct Bieżący monitoring wyników pracy członków zespołu Coaching, szkolenie i opracowywanie testów wiedzy dla podległego zespołu Praca z...

  • Łódź, łódzkie 2018-05-23

    SUPER LIDER POSZUKIWANY w Łodzi! Do naszego zespołu w Łodzi poszukujemy doświadczonego Kierownika Grupy, który nie tylko będzie koordynował pracę naszych zdolnych konsultantów, ale też będzie : odpowiadał za realizację celów poszczególnych...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-05-21

    Opis stanowiska: Zarządzanie pracą podległych oddziałów Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z pozostałymi działami Bieżące sporządzanie raportów i analiz Przygotowywanie i realizowanie szkoleń z technik sprzedaży Podejmowanie działań mających...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik contact center

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-05-21

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych dla podległej grupy Specjalistów ds. Sprzedaży Coaching, motywowanie, i wspieranie pracowników w codziennej pracy oraz w rozwoju umiejętności sprzedażowych Wyznaczanie celów...

  • Kraków, małopolskie 2018-05-20

    Zadania: zarządzanie istniejącymi i wdrażanie nowych projektów w Contact Center, obsługa kampanii sprzedażowych i informacyjnych na etapie planowania, realizacji, raportowania i kontroli, dbanie o jakość i terminowość wdrożeń rozwiązań...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-05-19

    Zadania: Zarządzanie grupą specjalistów ds. windykacji polubownej; Odpowiedzialność za wyniki pracy podległych specjalistów; Nadzór nad obsadą, planowanie grafików; Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów; Przeprowadzanie analiz,...

  • Łódź, łódzkie 2018-05-19

    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej, Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych, Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-05-19

    Opis stanowiska: koordynacja pracy systemu wewnętrznego (dialer) zarządzanie ruchem przychodzącym raportowanie efektywności pracy Contact Center odpowiedzialność za obieg dokumentacji wewnętrznej ustalanie grafiku pracy Contact Center...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-05-18

    Job ID #: 8227 Functional Area: Marketing Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • 8 lokalizacji 2018-05-17

    Opis stanowiska: Szkolenie i wdrażanie do pracy kandydatów na stanowiska konsultant w Call Center Opracowywanie materiałów szkoleniowych Przeprowadzanie szkoleń z zakresu, obsługi klienta, wiedzy produktowej dla pracowników Realizacja coachingów...

  • 8 lokalizacji 2018-05-17

    Opis stanowiska: Zarządzanie strukturą na podległym regionie Rozbudowa obecnej struktury zgodnie z polityką firmy Realizacja celów jakościowych i ilościowych Motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników Współpraca i komunikacja...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-05-16

    Key Activities: Managing customers’ business needs over the phone Processing customers’ requests and updating data in the computer systems Receiving and responding to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-26

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW / KLUCZOWE ZADANIA Wsparcie Managerów Zespołów Sprzedażowych w realizacji postawionych celów Wdrażanie strategii zarządzania zmianami i rozwoju kultury organizacyjnej, zarówno w ramach funkcji komercyjnej, jak i w innych...