reklama

Praca kierownik działu administracji i rozliczeń, Polska

Mamy dla Ciebie 4 ofert
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Przygotowywanie comiesięcznych rozliczeń dla właścicieli mieszkań obsługiwanych przez Platinum Group: Rozliczanie faktur kosztowych dotyczących apartamentów w imieniu właścicieli (czynsz, abonament telefoniczny, telewizyjny,...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    ZADANIA: Współpraca z oddziałem firmy w zakresie administracyjno-księgowym (prowadzenie rejestrów umów, faktur, dokumentów), Przygotowywanie raportów i zestawień, Wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych umów, Zarządzanie obiegiem...
    opublikowana: 14 stycznia 2019
    • Bielsko-Biała
    Opis stanowiska: Ścisła współpraca z zewnętrznym biurem kadrowo-księgowym. Dbałość o płynny przepływ dokumentacji finansowej i pracowniczej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak banki, ubezpieczyciele, urzędy. Monitorowanie...
    opublikowana: 2 stycznia 2019
    • Warszawa
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Kształtowanie polityki finansowej firmy, optymalizacja, zapewnienie płynności finansowej oraz przewidywanie i zabezpieczenie ryzyk wynikających z działalności, Operacyjne zarządzanie obszarami: finansów, administracji,...
    opublikowana: 27 grudnia 2018
reklama