Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 11.12.2017

    Lead German Customer Service Team in new structures. Our Client is newly opened Shared Service Center with global structures. We are looking for Customer Service Team Leader to lead and develop team in Customer Service Department Client Details...

  • Kraków, małopolskie 11.12.2017

    Key Accountabilities: Manage operations within direct management in line with business Expectation Ensure proper understanding of the business need and effective cascade of that understanding to the team Assure transparency of operations,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    WHAT IS THE JOB ABOUT? Manage a team and be responsible for implementing development, resource and workflow plans Deliver key tasks for a portfolio of clients Monitor metrics on efficiency and service and manage the team accordingly Work with...

  • Lublin, lubelskie 10.12.2017

    Twoją rolą będzie: Rozwój sprzedaży pozyskanej, budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z Klientami . Zapewnienie właściwej jakości obsługi Klientów Realizowanie zapisów zawartych w umowach, dotyczących warunków współpracy z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Your role & responsibilities: Coordinate implementation of global Customer Care programs Manage local Customer Care program deployment Map and continuously improve the customer journeys across digital and traditional touchpoints Manage...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Zakres obowiązków: Koordynowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu Wdrażanie nowych pracowników Coaching i prowadzenie szkoleń dotyczących m.in. produktów ubezpieczeniowych, ubezpieczeń obowiązkowych, obsługi klienta, kompetencji miękkich....

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik działu obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Job Description A Guest Service Manager supervises the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver our Guests an exceptional experience from check-in through check-out. What will I be doing? As Guest...

  • Wrocław, dolnośląskie 10.12.2017

    What’s the opportunity? As an Account Management Supervisor, you’ll actively coach and/or supervise team members. Organize work, set goals, and give feedback. You provide input to management for use in developing the office business plan and...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 10.12.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych) zarządzaniu zespołem bankierów, którzy odpowiadają za sprzedaż produktów bankowych przez telefon oraz procesują dokumenty związane z umowami...

  • o firmie
    4 lokalizacje 09.12.2017

    Do Twoich zadań będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu Pozyskiwanie i wdrażanie do pracy Doradców Klienta Realizacja planów operacyjnych Bezpośredni kontakt z Klientem - praca w terenie ...

  • Środa Wielkopolska, wielkopolskie 09.12.2017

    Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: Kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta w Spółce – zespół kilkuosobowy - w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do...

  • Gdańsk, pomorskie 09.12.2017

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Realizacja polityki firmy związanej z usługami outsourcingu pracowniczego Rozwój współpracy z kluczowymi Klientami poprzez rekomendacje nowych rozwiązań w ramach Grupy Progres Zarządzanie podległą...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 09.12.2017

    The opportunity With developing the Travel Center, we are looking for experienced travel agents who have practical knowledge of travel booking systems and excellent English. Whether you’re interested in developing your customer service skills or...

  • Warszawa, mazowieckie 08.12.2017

    Supervising, guiding and motivating, as a team leader you will help colleagues work together and ensure they deliver good customer service. Following up the KPIs by analyzing reports and acting on them Organizing and leading Team meetings on a...

  • 2 lokalizacje 08.12.2017

    Jest to nowe stanowisko w ramach linii biznesowej HAYS Response . Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie kierować pracą kilkuosobowego zespołu działającegona południu Polski. Zespół HAYS Response specjalizuje się w realizacji projektów z...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 08.12.2017

    ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym w zakresie rozwoju usług call center nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń zarządzanie pracą podległego call center...

  • Budapeszt, Węgry 08.12.2017

    BP has established a Business Service Centre ("BSC") in Budapest which provides Finance, Customer Service and Operational Procurement services to all Refining and Marketing ("R&M") businesses in Europe. The BSC provides the opportunity to combine...

  • Warszawa, mazowieckie 07.12.2017

    Your Responsibilities: As a significant member of the team, key duties include, but are not limited to: Coordination of the whole ordering process Order monitoring, resolving problems, verification of unrealized orders Monitoring of the order...

  • Katowice, śląskie 07.12.2017

    Zakres obowiązków: Budowanie zespołu Call Center Spółki; Realizowanie określonych celów sprzedażowych Spółki; Pozyskiwanie klientów oraz aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług znajdujących się w ofercie Spółki: produkty inwestycyjne,...

  • Łódź, łódzkie 07.12.2017

    Sprawne zarządzanie pracą blisko 70-cioosobowego Zespołu Contact Center (infolinia i kampanie wychodzące) Utrzymanie wskaźników operacyjnych i jakościowych na satysfakcjonującym, ustalonym w porozumieniu z Zarządem, poziomie Współtworzenie...

  • Marki, Warszawa (okolice), mazowieckie 06.12.2017

    Zakres obowiązków: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale...

  • Białystok, podlaskie 06.12.2017

    Wymagania: wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość języka angielskiego znajomość j. rosyjskiego – mile widziane doświadczenie w organizacji pracy podległego zespołu projektowego znajomość specyfiki sprzedaży produktu technicznego znajomość...

  • Gniezno, wielkopolskie 06.12.2017

    Cel stanowiska: Stworzenie i wdrożenie strategii funkcjonowania Biura Obsługi Klienta spójnej z misją, wizją i wynikającą z tego strategią biznesową Grupy 1MM. Opis stanowiska: Budowanie, rozwój oraz zarządzanie potencjałem Zespołu BOK,...

  • Kraków, małopolskie 06.12.2017

    Zakres obowiązków: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale...

  • Gdańsk, pomorskie 06.12.2017

    Poland Site Leader – Speech and Language Data Services is a role to enhance productivity, efficiency, and quality of ground truth for spoken language data (e.g. transcription, semantic annotation, goal success) across multiple Amazon products and...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 11.12.2017

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie ankiet wykorzystywanych do prowadzenia pogłębionych wywiadów z pacjentami, Tworzenie standardów obsługi pacjentów korzystających z urządzeń telemedycznych a także wspierania...

  • Warszawa, mazowieckie 05.12.2017

    For our Client we are looking to recruit an experienced Digital Customer Journey Coordinator who will be responsible for ensuring coherence, continuity and individualisation of the customer journey online. Client Details Our Client is an...

  • Rzeszów, podkarpackie 05.12.2017

    Budowanie zespołu, Dbanie o wysoką jakość obsługi i telesprzedaży poprzez monitoring, coaching, szkolenia, Osiąganie założonych celów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych, Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów i procedur, Pozyskiwanie...

  • Bytom, śląskie 05.12.2017

    Zakres obowiązków: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się