Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 2018-09-18

    Kogo szukamy? Zatrudniona osoba rozpocznie pracę w Obszarze Wierzytelności Niezabezpieczonych, gdzie będzie odpowiedzialna za: zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Call Center udzielanie bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-17

    Opis stanowiska Sprzedaż usług Call Center, infolinii, help desk, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami, Realizacja planów sprzedażowych Firmy, Stałe monitorowanie rynku, aktualizacja oferty handlowej, Sporządzanie umów,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-17

    Czym będziesz się zajmować: dbaniem o rekrutację, organizacje pracy oraz przepływ informacji w Zespole monitorowaniem i weryfikacją jakości obsługi we wszystkich kanałach obsługi klienta (telefon, mail, chat) prowadzeniem sesji coachingowych...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-16

    Job responsibilities: Oversee and lead the development, training and performance management of his team, work closely with Supervisor in maximizing output of the team and ensuring high levels of customer satisfaction. Oversee and participate with...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-09-16

    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-09-15

    Obowiązki: koordynowanie oraz monitoring pracy grupy telemarketingowej analizowanie wyników prowadzonych kampanii oraz prognozowanie ich rezultatów planowanie oraz realizacja działań umożliwiających osiąganie wyników sprzedażowych analiza...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik w call center

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-11

    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie funkcjonowania działu w zakresie sprzedaży i obsługi klientów Kompleksowe zarządzanie zespołem liczącym 20 osób (motywacja, organizacja czasu pracy, kontrola i ocena podwładnych) Zadania administracyjne,...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-09-11

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Podległy zespół konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym: organizację pracy; zarządzanie efektywnością, jakością i produktywnością; aktywnie uczestnictwo w procesie rekrutacji; prowadzenie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-10

    Opis stanowiska: Zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Specjalistów, Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta, Implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-09

    Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora CC będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Zapewnienie wysokiej jakości doradztwa i obsługi klientów Bieżące wsparcie i motywowanie agentów Administrowanie harmonogramem...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-09-05

    Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu grupami sprzedażowymi w Call Center, 2 letnie doświadczenie w zakresie monitorowania jakości sprzedaży w kanałach zdalnych, doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-28

    This role reports to the Head of Customer Service for Commercial Cards. The Commercial Cards business within Citibank is a growing, fast paced environment that serves some of the globes biggest corporations. This role is responsible for the EMEA...