Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2018

    GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI: Koordynowanie pracy zespołu Infolinii i Obsługi Klienta Monitorowanie wskaźników efektywności i podejmowanie działań w celu ich poprawy Współodpowiedzialność za modelowanie nowych i istniejących standardów obsługowych...

  • o firmie
    2 lokalizacje 14.12.2018

    Zakres obowiązków Rekrutację i efektywne zarządzanie zespołami obsługi klienta, Budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z klientami kluczowymi oraz zarządzanie relacjami, Poszukiwanie rozwiązań ukierunkowanych na ciągłą optymalizację...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 08.12.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    kierownik w call center

    Tak, chcę!

  • 12 - 15 tys. zł brutto
    15 lokalizacji 30.11.2018

    Do Twoich obowiązków będzie należało: Zarządzanie działem Assistance Monitorowanie i analizowanie wskaźników (efektywność, produktywność, koszty, jakość połączeń) Prezentacja wyników działu Monitorowanie codziennej pracy konsultantów w celu...

  • Kutno, łódzkie 20.11.2018

    Zadania: Zarządzanie zespołem oraz dbanie o rozwój pracowników, Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych, Przygotowywanie raportów, statystyk oraz rankingów dla projektów. ...