Oferta pracy

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych wybrane oświadczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko –Własnościową „Energetyk”, ul. Dokerska 2a, 54–142 Wrocław, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego.”

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko –Własnościową „Energetyk”, ul. Dokerska 2a, 54–142 Wrocław, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko–Własnościowej „Energetyk”, ul. Dokerska 2a, 54–142 Wrocław .”

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Administracji Osiedli

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ”Energetyk”O firmie

  • Sielska 3A
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 25 mar 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ”Energetyk”

Sielska 3A

Wrocław

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ”Energetyk”

Jesteśmy jedną z większych Spółdzielni Mieszkaniowych na terenie Wrocławia

Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Kierownik Administracji Osiedli

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • Kierowanie i nadzór nad pracownikami działu administracji: biurem obsługi petenta, działem technicznym, magazynem oraz konserwatorami zgodnie z kompetencjami,
  • Nadzór nad zlecanymi czynnościami podległych pracowników, zmierzającymi do prawidłowego i zgodnego z oczekiwaniami funkcjonowania osiedli,
  • Współpraca z działem technicznym Zarządu  i branżowymi inspektorami nadzoru, z którymi Spółdzielnia zawarła umowy w zakresie eksploatacyjnym oraz realizacji planu remontów
  • Weryfikacja i analiza kosztów związanych z funkcjonowaniem osiedli
  • Dbanie o stan techniczny zasobów Spółdzielni
  • Dbanie o porządek i estetykę osiedli
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji zleceń i ich rozliczeń podległych pracowników zgodnie z zaleceniami Zarządu w tym zakresie
  • Wnioskowanie w zakresie potrzeb osiedli i działu administracji
  • Organizacja dyżurów w dniach wolnych od pracy
  • Nadzór i kontrola usuwanie awarii i ich rozliczeń kosztowych,
  • Nadzór nad rozliczaniem firm, z którymi Spółdzielnia zawarła umowy w zakresie usług, transportu,  konserwacji i usuwania awarii
  • Nadzór nad tworzeniem dokumentacji przetargowych z zakresu eksploatacji osiedli, w tym między innymi konserwacji, usuwania awarii i bieżącego utrzymania osiedli
  • Tworzenie planów napraw i bieżącej eksploatacji
  • Nadzór nad realizacją w zakresie umów stałych dot. eksploatacji, w tym min. w zakresie sprzątania, koszenia traw oraz utrzymania zieleni
  • Nadzór nad zużywanym materiałem, prawidłowymi stanami magazynowymi
  • Reagowanie na niewłaściwe zachowanie podległych pracowników w stosunku do lokatorów
  • Nadzór nad właściwym wykorzystaniem godzin pracy podległych pracowników
  • Uzgadnianie z działem technicznym Zarządu, czy też inspektorami nadzoru sposobu dokonywania napraw od strony technicznej w celu pozyskania zamierzonego efektu, dla robót wymagających wiedzy i doświadczenia  w danej specjalności
  • Nadzór i kontrola nad prawidłowym korzystaniem z samochodu służbowego będącego do dyspozycji działu administracji, rozliczanie z tego tytułu pracownika odpowiedzialnego za eksploatację samochodu
  • Kontrola skutecznego sposobu usuwania nieszczelności dachów, pilnowanie odpowiedniego usuwania nadmiaru śniegu i nawisów z  budynków, jak i innych obiektów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe budowlane
  • Staż pracy min. 3 lata na stanowisku kierowniczym
  • Umiejętność kierowania zespołem pracowników
  • Biegła obsługa komputera
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień spółdzielni mieszkaniowej
  • Znajomość prawa budowlanego, spółdzielczego i procedur administracyjnych
  • Uprawnienia budowlane
  • Znajomość kosztorysowania

Oferujemy:

  • Umowa o pracę


Jesteśmy jedną z większych Spółdzielni Mieszkaniowych na terenie Wrocławia

Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Kierownik Administracji Osiedli

Opis stanowiska:

  • Kierowanie i nadzór nad pracownikami działu administracji: biurem obsługi petenta, działem technicznym, magazynem oraz konserwatorami zgodnie z kompetencjami,
  • Nadzór nad zlecanymi czynnościami podległych pracowników, zmierzającymi do prawidłowego i zgodnego z oczekiwaniami funkcjonowania osiedli,
  • Współpraca z działem technicznym Zarządu  i branżowymi inspektorami nadzoru, z którymi Spółdzielnia zawarła umowy w zakresie eksploatacyjnym oraz realizacji planu remontów
  • Weryfikacja i analiza kosztów związanych z funkcjonowaniem osiedli
  • Dbanie o stan techniczny zasobów Spółdzielni
  • Dbanie o porządek i estetykę osiedli
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji zleceń i ich rozliczeń podległych pracowników zgodnie z zaleceniami Zarządu w tym zakresie
  • Wnioskowanie w zakresie potrzeb osiedli i działu administracji
  • Organizacja dyżurów w dniach wolnych od pracy
  • Nadzór i kontrola usuwanie awarii i ich rozliczeń kosztowych,
  • Nadzór nad rozliczaniem firm, z którymi Spółdzielnia zawarła umowy w zakresie usług, transportu,  konserwacji i usuwania awarii
  • Nadzór nad tworzeniem dokumentacji przetargowych z zakresu eksploatacji osiedli, w tym między innymi konserwacji, usuwania awarii i bieżącego utrzymania osiedli
  • Tworzenie planów napraw i bieżącej eksploatacji
  • Nadzór nad realizacją w zakresie umów stałych dot. eksploatacji, w tym min. w zakresie sprzątania, koszenia traw oraz utrzymania zieleni
  • Nadzór nad zużywanym materiałem, prawidłowymi stanami magazynowymi
  • Reagowanie na niewłaściwe zachowanie podległych pracowników w stosunku do lokatorów
  • Nadzór nad właściwym wykorzystaniem godzin pracy podległych pracowników
  • Uzgadnianie z działem technicznym Zarządu, czy też inspektorami nadzoru sposobu dokonywania napraw od strony technicznej w celu pozyskania zamierzonego efektu, dla robót wymagających wiedzy i doświadczenia  w danej specjalności
  • Nadzór i kontrola nad prawidłowym korzystaniem z samochodu służbowego będącego do dyspozycji działu administracji, rozliczanie z tego tytułu pracownika odpowiedzialnego za eksploatację samochodu
  • Kontrola skutecznego sposobu usuwania nieszczelności dachów, pilnowanie odpowiedniego usuwania nadmiaru śniegu i nawisów z  budynków, jak i innych obiektów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe budowlane
  • Staż pracy min. 3 lata na stanowisku kierowniczym
  • Umiejętność kierowania zespołem pracowników
  • Biegła obsługa komputera
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień spółdzielni mieszkaniowej
  • Znajomość prawa budowlanego, spółdzielczego i procedur administracyjnych
  • Uprawnienia budowlane
  • Znajomość kosztorysowania

Oferujemy:

  • Umowa o pracę

Ogłoszenie archiwalne

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.