Kierownik Apteki Szpitalnej

ICZ Properties Sp. z o.o.O firmie

ICZ Properties Sp. z o.o.

Henryka Sienkiewicza 52

Żywiec

top
InterHealth Canada to międzynarodowa firma specjalizująca się we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w opiece zdrowotnej. Firma została założona w 1994 roku, w celu szerzenia wiedzy i doświadczeń kanadyjskich w służbie zdrowia na arenie międzynarodowej.
 
InterHealth Canada w ramach Projektu PPP realizuje projekt budowy Szpitala Powiatowego w Żywcu. Nowy Szpital Powiatowy w Żywcu to wyjątkowe przedsięwzięcie, nie tylko ze względu na wielkie oczekiwania i potrzeby mieszkańców powiatu, to także pierwszy od lat szpital powiatowy w Polsce wybudowany zupełnie od podstaw. Projekt Szpitala PPP w Żywcu to niezwykle nowoczesna inwestycja prozdrowotna, która będzie spełniać wysokie standardy, zarówno pod względem technicznym jak i architektonicznym, dbająca o potrzeby pacjentów oraz komfort pracy jego personelu.
 
Do naszego zespołu w Żywcu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Apteki Szpitalnej

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie/wdrażanie/nadzór/optymalizacja budżetu apteki;
  • Organizacja pracy apteki zgodnie z obowiązującym prawem farmaceutycznymi oraz polityką szpitala;
  • Nadzór i zarządzanie magazynem apteki (monitorowanie dat ważności i rotacji preparatów w magazynie apteki, nadzór nad prawidłowym przyjęciem dostaw i zgodnością zamówień, cykliczna kontrola stanu magazynowego);
  • Nadzór merytoryczny nad prawidłowym funkcjonowaniem apteki;
  • Doradztwo/ wsparcie dla personelu medycznego;
  • Motywowanie/rozwijanie/wytyczanie kierunku dla podległego zespołu.

Wymagania:

  • Tytuł mgr farmacji;
  • Staż pracy co najmniej 5 lat lub w przypadku posiadania specjalizacji 3 lata w tym przynajmniej rok na stanowisku kierowniczym;
  • Znajomość polityk i procedur związanych z funkcjonowaniem apteki szpitalnej;
  • Znajomość oprogramowania i systemów informatycznych wykorzystywanych w aptece szpitalnej;
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników, doskonała organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • Znajomość procedur akredytacyjnych;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Gotowość i otwartość na zmiany.

Oferujemy:

  • Wsparcie dalszego rozwoju zawodowego;
  • Pracę pełną wyzwań w sektorze służby zdrowia w międzynarodowym środowisku;
  • Elastyczne podejście do formy i warunków zatrudnienia (do uzgodnienia).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj.
InterHealth Canada to międzynarodowa firma specjalizująca się we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w opiece zdrowotnej. Firma została założona w 1994 roku, w celu szerzenia wiedzy i doświadczeń kanadyjskich w służbie zdrowia na arenie międzynarodowej.
 
InterHealth Canada w ramach Projektu PPP realizuje projekt budowy Szpitala Powiatowego w Żywcu. Nowy Szpital Powiatowy w Żywcu to wyjątkowe przedsięwzięcie, nie tylko ze względu na wielkie oczekiwania i potrzeby mieszkańców powiatu, to także pierwszy od lat szpital powiatowy w Polsce wybudowany zupełnie od podstaw. Projekt Szpitala PPP w Żywcu to niezwykle nowoczesna inwestycja prozdrowotna, która będzie spełniać wysokie standardy, zarówno pod względem technicznym jak i architektonicznym, dbająca o potrzeby pacjentów oraz komfort pracy jego personelu.
 
Do naszego zespołu w Żywcu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Apteki Szpitalnej

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie/wdrażanie/nadzór/optymalizacja budżetu apteki;
  • Organizacja pracy apteki zgodnie z obowiązującym prawem farmaceutycznymi oraz polityką szpitala;
  • Nadzór i zarządzanie magazynem apteki (monitorowanie dat ważności i rotacji preparatów w magazynie apteki, nadzór nad prawidłowym przyjęciem dostaw i zgodnością zamówień, cykliczna kontrola stanu magazynowego);
  • Nadzór merytoryczny nad prawidłowym funkcjonowaniem apteki;
  • Doradztwo/ wsparcie dla personelu medycznego;
  • Motywowanie/rozwijanie/wytyczanie kierunku dla podległego zespołu.

Wymagania:

  • Tytuł mgr farmacji;
  • Staż pracy co najmniej 5 lat lub w przypadku posiadania specjalizacji 3 lata w tym przynajmniej rok na stanowisku kierowniczym;
  • Znajomość polityk i procedur związanych z funkcjonowaniem apteki szpitalnej;
  • Znajomość oprogramowania i systemów informatycznych wykorzystywanych w aptece szpitalnej;
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników, doskonała organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • Znajomość procedur akredytacyjnych;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Gotowość i otwartość na zmiany.

Oferujemy:

  • Wsparcie dalszego rozwoju zawodowego;
  • Pracę pełną wyzwań w sektorze służby zdrowia w międzynarodowym środowisku;
  • Elastyczne podejście do formy i warunków zatrudnienia (do uzgodnienia).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne