Oferta pracy

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez Invicta Management Sp. zo.o., oraz Spółki Grupy Invicta dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych osobowych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Invicta

Kierownik Biura Obsługi Klienta

InvictaO firmie

  • Polna 64, Sopot
    Sopot, pomorskie
  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 07 maj 2021
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Invicta

Polna 64

Sopot

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie i zarządzanie bieżącą pracą Biura Obsługi Kontrahenta (BOK) i elastyczne dostosowywanie jego funkcjonowania do zmian wewnątrz firmy oraz w otoczeniu zewnętrznym;

  • Elastyczne dostosowywanie organizacji pracy do zmieniającej się okresowo liczby zadań;

  • Przewidywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń i tworzenie scenariuszy organizacji pracy, zapewniających zachowanie płynności realizacji zadań, w tym przede wszystkim obsługi kontrahenta / klienta na najwyższym poziomie;

  • Wsparcie laboratorium w zakresie komunikacji z kontrahentami, rozwiązywaniu bieżących problemów, praca na rzecz skutecznej komunikacji i sprawnego przepływu informacji,

  • Współpraca z Zespołem Sprzedaży w zakresie pozyskiwania i obsługi kontrahentów laboratorium – przygotowywanie umów, aneksów, przygotowywania materiałów zużywalnych, rozliczanie umów, reprezentowanie BOK w cyklicznych spotkaniach z kontrahentami;

  • Zapewnienie sprawnej obsługi istniejącego sklepu internetowego (B2C) – zakupy, wysyłki, opieka posprzedażowa;

  • Gotowość do włączania się w rutynową pracę BOK;

  • Współpraca z Dyrektorem ds. sprzedaży – raporty i analizy, planowanie rozwoju;

  • W nieco dalszej perspektywie:

  • Rozwój e-commerce B2B i B2C we współpracy z Laboratorium, Działem Marketingu oraz Dyrektorem ds. sprzedaży;

  • Koordynowanie projektu w zakresie rozwoju e-commerce;

  • Planowanie sprzedaży e-commerce i realizacja wyznaczonych KPI.

Nasze wymagania

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w zmiennym otoczeniu – min 2 lata – warunek konieczny;

  • Doświadczenia w zarządzaniu zadaniami i organizacją procesu efektywnego funkcjonowanie podległego obszaru;

  • Umiejętności mierzenia się z wyzwaniami i dostosowywania się do zmian;

  • Umiejętności układania procesów pracy, zapewniających sprawną organizację;

  • Analizowanie sporządzonych raportów, wyciąganie wniosków oraz proponowanie działań;

  • Wykształcenia wyższego z obszaru zarządzania / obszaru medycznego lub kierunków pokrewnych;

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min B2.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej,

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,

  • Pracę w zespole profesjonalistów,

  • Przyjazną atmosferę pracy, otwartą komunikację

  • Profesjonalne wdrożenie do pracy,

  • Benefity i Eventy zespołowe i firmowe.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Jest to praca dla osoby doświadczonej w zarządzaniu zespołem i organizowaniu pracy

w zmiennym środowisku biznesowym, umiejącej skutecznie łączyć wsparcie dla kilku obszarów oraz działania na rzecz rozwoju podległego działu, w tym rozwoju e-commerce.