Oferta pracy

Gemini Polska sp. z o.o.

Kierownik Biura Zarządu

Gemini Polska sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 19 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
Kierownik Biura Zarządu

Zakres zadań:

  • szczegółowe dbanie o proces obiegu informacji i dokumentów,
  • zgłaszanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych do KRS,
  • wsparcie organizacyjne prac Zarządu,
  • przygotowywanie projektów dokumentów korporacyjnych (w tym uchwał, protokołów, sprawozdań, wniosków do KRS) oraz weryfikacja i aktualizacja zewnętrznych rejestrów,
  • obsługa i koordynacja procesów formalnych związanych ze współpracą w ramach franczyzy oraz raportowanie stanu wdrożenia pakietów franczyzowych,
  • wsparcie i współpraca z wew. działami oraz doradcami zewnętrznymi (w tym kancelariami prawnymi, działem prawnym, notariuszami),
  • zarządzanie pracą podległego zespołu.

Oczekujemy:

  • minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie prawne lub administracyjne,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych, prawa cywilnego,
  • doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji elektronicznym obiegiem dokumentów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i przy wielu projektach,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak również koordynacji pracy innych osób.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.

Oferujemy:

Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja 

Kierownik Biura Zarządu

Zakres zadań:

  • szczegółowe dbanie o proces obiegu informacji i dokumentów,
  • zgłaszanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych do KRS,
  • wsparcie organizacyjne prac Zarządu,
  • przygotowywanie projektów dokumentów korporacyjnych (w tym uchwał, protokołów, sprawozdań, wniosków do KRS) oraz weryfikacja i aktualizacja zewnętrznych rejestrów,
  • obsługa i koordynacja procesów formalnych związanych ze współpracą w ramach franczyzy oraz raportowanie stanu wdrożenia pakietów franczyzowych,
  • wsparcie i współpraca z wew. działami oraz doradcami zewnętrznymi (w tym kancelariami prawnymi, działem prawnym, notariuszami),
  • zarządzanie pracą podległego zespołu.

Oczekujemy:

  • minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie prawne lub administracyjne,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych, prawa cywilnego,
  • doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji elektronicznym obiegiem dokumentów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i przy wielu projektach,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak również koordynacji pracy innych osób.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.

Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja 

Ogłoszenie archiwalne