Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Biura Zarządu - Pełnomocnik Spółki

ALTER INVESTMENT S.A.O firmie

ALTER INVESTMENT S.A.

Podwale Grodzkie 5

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowe prowadzenie sekretariatu Zarządu

  • reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami

  • przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych

  • przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych

  • przygotowywanie projektów umów, pism i innych dokumentów związanych z relacjami Spółki z innymi podmiotami

  • zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego

  • weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do Biura Zarządu przez działy operacyjne Spółki

  • rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne

  • monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce

  • opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami

  • prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym

  • sporządzanie raportów i rejestrów

  • administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów

  • systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego

  • dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji

  • współpraca z innymi działami Spółki

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w firmie związanej z nieruchomościami bądź z branży finansowej albo w kancelarii prawnej

  • wykształcenie prawnicze lub z dziedziny administracji

  • skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność

  • wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach w celu ich realizacji z należytą starannością

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista

  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy

  • umiejętność pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów

  • odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

  • prawo jazdy kat. ,,B”

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • niezbędne narzędzia pracy

  • wsparcie zaangażowanego zespołu

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

ALTER INVESTMENT S.A.

Alter Investment to spółka akcyjna aktywnie działająca na rynku nieruchomości. Jesteśmy deweloperem prowadzącym działalność na terenie całej Polski, a szczególnie intensywnie na rynku trójmiejskim, skąd wywodzi się marka. Drugą dziedziną w której się specjalizujemy jest flipping, tzn. zakup mieszkań i kamienic na rynku wtórnym, a następnie ich renowacja i sprzedaż.

Alter Investment wraz ze spółkami z grupy oraz sprawdzonymi partnerami działa kompleksowo, przeprowadzając całościowy proces deweloperski - od pozyskania gruntów w atrakcyjnych lokalizacjach, poprzez prace projektowe i organizację całego przedsięwzięcia oraz proces budowlany, kończąc na sprzedaży lokali (wykończonych, wyposażonych i umeblowanych), a następnie zarządzanie obiektem.

Przewiń do profilu firmy