Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

3-1-64479

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Kierownik Biura Zarządu

Grafton Recruitment

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

Kierownik Biura ZarząduNumer ref.: 3-1-64479

Dla jednego z naszych klientów, z branży automotive, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Biura Zarządu.

Obowiązki:

  • Zabezpieczenie obsługi administracyjnej biura (m.in. zarządzanie powierzchniami, współpraca w dostawcą floty samochodowej)
  • Nadzór nad obsługą sekretariatu Spółki - zarządzanie 2-osobowym zespołem
  • Nawiązanie kontaktów i współpraca z dostawcami i kontrahentami
  • Opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznej organizacji
  • Aktualizacją wewnętrznych aktów normatywnych, regulaminów, procedur, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie
  • Prowadzenie spraw związanych ze zmianami struktury organizacyjnej oraz usprawnieniem organizacji wewnętrznej

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia)
  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (koordynującym wiele zadań w obszarze administracji i organizacji),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Praktyczna znajomość z zakresu budowania i organizacji struktur
  • Praktyczna wiedza w zakresie formułowania procedur wewnętrznych i regulaminów
  • Wiedza z zakresu zarządzania obszarem administracji ( m.in. najem powierzchni, wynajem floty)
  • Umiejętność właściwej i punktualnej realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy

Korzyści:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji/umiejętności i zaangażowania w pracę
  • Premię kwartalną za realizację celów
  • Biuro w samym Centrum Warszawy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta lunchowa
  • Kulturę pracy dającą duże spektrum i samodzielność działania oraz szerokie możliwości nawiązywania kontaktów
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
  • Niezbędne narzędzia pracy

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne