Oferta pracy

Kierownik Budowy - Project Manager

Arteo Sp. z o.o. sp. k.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Jesteśmy polskim przedsiębiorstwem już od ponad 15 lat zajmujemy się projektowaniem i aranżacją wnętrz oraz generalnym wykonawstwem w obszarze biznesu sieciowego.

Specjalizujemy się w generalnym wykonawstwie sieciowych lokali usługowych, banków i instytucji finansowych, stacji paliw 

 Poszukujemy doświadczonej, samodzielnej i ambitnej osoby na stanowisko:

Kierownik Budowy - Project Manager

Opis stanowiska:

  • Całościowy nadzór nad realizacją kontraktów – w obszarze obiektów kubaturowych, remontowych.
  • Planowanie projektu: tworzenie budżetu projektu i harmonogramu jego realizacji.
  • Koordynacja prac projektowych wykonywanych zasobami Spółki oraz firmami zewnętrznymi.
  • Planowanie doboru podwykonawców i dostawców materiałów i usług mające na celu osiągnięcie najlepszego wyniku finansowego i jakości kontraktu.
  • Stały nadzór nad czasem i kosztami realizowanego kontraktu.
  • Negocjowanie i tworzenie umów z podwykonawcami oraz kontrola przestrzegania ich zapisów wraz z rozliczaniem dostawców towarów i usług.
  • Współpraca z działem zakupów.
  • Reprezentowanie Spółki przed inwestorami i przedstawicielami właściwych urzędów podczas realizacji całego kontraktu.
  • Uczestniczenie w procesie pozyskania projektu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, techniczne – mgr inż. Budownictwa koniecznie uprawnienia budowlane
  • WARUNEK KONIECZNY: min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku Project Manager, lub (min. 2 lata) jako Kierownik Budowy przy realizacji projektów do 15 MLN
  • Odpowiedzialność za finanse projektu,
  • Odpowiedzialność za proces budżetowania i kontrolingu na każdym etapie trwania projektu,
  • Znajomość procedur przetargowych
  • Umiejętność wyceny całej inwestycji oraz weryfikacji wycen ofertowych dla usług i materiałów.
  • Bardzo dobra znajomość rynku podwykonawców i dostawców materiałów.
  • Doświadczenia na stanowisku kierowniczym, umiejętności sterowania kapitałem ludzkim i finansowym w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
  • Umiejętność oceny stanu budowy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich.
  • Zaangażowanie w pracę, gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
  • Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Bardzo dobra znajomość programu Ms Excel.
  • Prawo jazdy kat B.
  • Praca na terenie całej Polski

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie polskiej
  • uczestnictwo w ciekawych projektach
  • stabilne zatrudnienie
  • partnerskie relacje w pracy zespołowej

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy