Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Call Center

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 22.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Starter24 Sp. z o.o. - wyłączny partner ADAC niemieckiego automobilklubu w Polsce i prężnie rozwijająca się międzynarodowa firma z branży assistance. Istniejemy na polskim rynku od 2000 roku. Pomagamy zarówno polskim, jak i zagranicznym Klientom podróżującym po kraju jak i za granicą. Oprócz klientów indywidualnych, obsługujemy również programy assistance gwarancyjnego dla prestiżowych firm samochodowych min.: Audi, Ford, Opel, VW. Zajmujemy się organizacją pomocy drogowej, samochodów zastępczych, hoteli i biletów lotniczych. Kontaktujemy się z centrami zagranicznymi na terenie całej Europy. Jako jedyni w Polsce posiadamy własną sieć mobilnych warsztatów, a dzięki przynależności do sieci ARC Europe docieramy do każdego miejsca w Europie.

    Kierownik Call Center
    Miejsce pracy: Poznań

    Osoba na stanowisku Kierownika Call Center będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Spółki w oczach obsługiwanych Klientów poprzez: realizację wymagań jakościowych w zespole Call Center, a także poprzez stałe doskonalenie sposobu świadczenia usług oraz podnoszenie jakości pracy zarządzanego zespołu. W szczególności będzie odpowiedzialna m.in. za:

    • Zarządzanie zespołem - planowanie i organizację jego pracy, dbanie o jego rozwój, okresowe ocenianie i stałe motywowanie;
    • Planowanie i monitorowanie czasu pracy zgodnie z obowiązującymi zasadami Kodeksu Pracy i wewnętrznymi regulacjami Spółki;
    • Udział w rekrutacjach na podległe stanowiska oraz odpowiedzialność za adekwatny do potrzeb Biznesu poziom przeszkolenia zespołu Call Center;
    • Monitoring i realizację założonych parametrów jakościowych wynikających z SLA obsługiwanych Klientów, przy jednoczesnym przestrzeganiu uzgodnionych planów budżetowych;
    • Udział w procesie rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje, w tym także wdrażanie działań naprawczych;
    • Udział we wdrożeniach nowych projektów (klientów, platform, programów, usług itp.) od strony Call Center;
    • Udział w projektach ogólnofirmowych wpływających na poprawę efektywności procesów wewnątrz organizacji.

    Idealnego Kandydata/ idealną Kandydatkę cechuje:

    • Wykształcenie wyższe;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    • Doświadczenie w pracy w Call Center oraz w zarządzaniu zespołem;
    • Umiejętność pracy i adaptacji do zmieniających się oczekiwań biznesowych;
    • Doświadczenie w pracy z Klientami biznesowymi – mile widziane;
    • Umiejętność analizy danych związanych z weryfikacją wskaźników ilościowych i jakościowych, planowanie i wyciąganie wniosków oraz wdrażanie działań naprawczych;
    • Doświadczenie w kreowaniu i wprowadzaniu zmian w procesach w odpowiedzi na potrzeby Klientów;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu.

    Naszym pracownikom oferujemy:

     

    ROZWÓJ ZAWODOWY
    UMOWĘ O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO – na ok. 1,5 roku;
    ZGRANY ZESPÓŁ
    SZKOLENIA I KURSY JĘZYKOWE
    ROZPOCZYNAMY PRACĘ MIĘDZY 7:30 a 9:30
    BENEFITY POZAFINANSOWE opieka medyczna i dofinansowanie posiłków
    MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ

    Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Aplikacje proszę przesłać za pomocą przycisku Aplikuj.
    Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
     
    Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Starter24 Sp. Z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
     
    W przypadku, gdy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym."
     
    W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez Starter24 Sp. z o.o. prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych”
     
    Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starter24 Sp. z o.o., z siedzibą ul. Józefa Kraszewskiego 30, 60-519 Poznań. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
     
    Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody.
     
    Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego.
     
    Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.