background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Kierownik Contact Centre

Armatis Polska Sp. Z o. o.O firmie

  • Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie wielojęzycznym projektem obsługi klienta
  • realizacja przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów)
  • zarządzanie podległym zespołem liderów i konsultantów
  • stały kontakt i rozwój współpracy z klientem
  • zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów
  • wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu i maksymalizacji wyników finansowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie uzupełnione min. 3 letnim doświadczeniem w branży Contact Centre, Customer Serivce lub BPO
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym min. 60 osobowym zespołem telefonicznej obsługi klienta – warunek konieczny
  • doświadczenie w pracy w outsourcingu/zewnętrznym Contact Centre
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z klientem
  • wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników
  • bardzo dobre umiejętności zarządzania i motywowania zespołu, w tym umiejętności komunikacji, rozwiązywania problemów i myślenia strategicznego
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • zorientowanie na realizację założonych wyników
  • gotowość do odbywania podróży służbowych
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy
  • system wynagradzania w oparciu o część stałą wynagrodzenia oraz system motywacyjny
  • benefity pozapłacowe - opieka medyczna, karta Multisport, zniżki i darmowe oferty na usługi naszych klientów
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym lub zdalnym
  • pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie, która znalazła się wśród 300 najlepszych pracodawców w Polsce wg. rankingu Forbes
  • realny wpływ na rozwój organizacji
  • samodzielność w działaniu i wyzwania dające możliwości rozwoju zawodowego i osobistego

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • inicjatywy dobroczynne

Armatis Polska Sp. Z o. o.

Armatis jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W Polsce posiadamy 5 biur. Mamy ponad 30 lat doświadczenia w zarządzaniu doświadczeniami klientów... i pracowników. Aplikując do nas, nie tylko dołączasz do firmy, ale i do zespołu osób z wszechstronnych środowisk, o różnych zainteresowaniach i profilach.

Chcesz nas bliżej poznać?

Odwiedź nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/armatislcpolska/

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Kierownik Contact Centre, Gdańsk