Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik ds. administracji i projektów

FUNDACJA EN ARCHEO firmie

  • aleja Jana Pawła II 80
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

FUNDACJA EN ARCHE

aleja Jana Pawła II 80

Warszawa

Fundacja En Arche działa na rzecz nauki i edukacji, ze szczególnym uwzględnieniem naukowych koncepcji pochodzenia Wszechświata i życia, w tym człowieka. Założenia fundacji realizujemy poprzez wydawanie książek oraz inicjatywy naukowe – stypendia, konkursy, wspieranie badaczy i naukowców, współpracę z uczelniami w Polsce i zagranicznymi ośrodkami naukowymi.

Kierownik ds. administracji i projektów

Zakres odpowiedzialności:

  • Nadzorowanie kilku obszarów wchodzących w skład działu administracji i wydawnictwa: recepcji, księgowości, redakcji, magazynu, poprzez: planowanie, organizowanie, koordynację i kontrolę pracy,
  • zarządzanie zewnętrznym zespołem redaktorów i nadzór pracy wydawnictwa, planowanie i egzekwowanie terminów w planie wydawniczym,
  • doskonalenie i nadzór podstawowych czynności organizacyjno-administracyjnych: obieg dokumentów, komunikacja wewnętrzna, negocjacje z kontrahentami,
  • kontrola pracy z programem sprzedażowym,
  • organizacja pracy biura i wdrażanie odpowiednich procedur,
  • kontrola i optymalizacja kluczowych procesów operacyjnych,
  • bieżąca pomoc kadrze zarządzającej i ścisła współpraca z zarządem.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętność delegowania zadań i ich egzekwowania,
  • duża samodzielność w działaniu,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Word i Excel) oraz programu sprzedażowego (Subiekt),
  • znajomość podstaw pracy księgowości,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, łatwość w tworzeniu planów, sprawozdań,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, organizacyjne i negocjacyjne,
  • mile widziane doświadczenie przy pracy wydawnictwa i zainteresowanie procesem powstawania książki.

Co oferujemy?

  • Preferowaną formę zatrudnienia (umowa o pracę, B2B),
  • wdrożenie i zapoznanie ze specyfiką branży wydawniczej,
  • stały dopływ wyzwań i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • przyjazne miejsce pracy i wsparcie zespołu,
  • możliwość rozwoju i szkoleń,
  • samodzielność w działaniu w powierzonych zadaniach,
  • praca w biurze w Śródmieściu Warszawy.

Ogłoszenie archiwalne