Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik ds. Administracji
Dealz Poland Sp. z o.o. O firmie
- Dąbrowskiego 79A/piętro 4, 60-529 Poznań, PolskaPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Dealz Poland Sp. z o.o.
Dąbrowskiego 79A/piętro 4
Poznań
NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE –
WIELKA SZANSA DLA CIEBIE
Kim jesteśmy?
Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group.
Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania.
Dziś jest ich już kilkadziesiąt, a my wciąż mamy ochotę na więcej!
Takiego sklepu jeszcze nie było!
Sklepy Dealz w Polsce oferują swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych oraz kosmetycznych dobrych marek, w super cenach, zawsze!
POSZUKUJEMY NA STANOWISKO:KIEROWNIK DS. ADMINISTRACJI
Twoje zadania na tym stanowisku to:
- Zarządzanie procesem zakupów do centrali firmy (zakupy niehandlowe)
- Negocjowanie kontraktów zakupowych
- Odpowiedzialność za proces realizacji zamówień związanych z podpisanymi umowami
- Zarządzanie zespołem
- Zarzadzanie flotą samochodową
- Współpraca z dostawcami usług niezbędnych do funkcjonowania centrali oraz sklepów
- Współpraca z dostawcami i bieżący monitoring usług ubezpieczeniowych w zakresie mienia i personelu
- Współpraca z dostawcami usług związanych z podróżami służbowymi
- Odpowiedzialność za działania z zakresu ochrony środowiska
- Aktywne działania związane z optymalizacją i podnoszeniem efektywności procesów
Czego oczekujemy od Ciebie:
- Minimum trzech lat doświadczenia w pracy w międzynarodowej organizacji na podobnym stanowisku
- Doświadczenia w negocjacjach z dostawcami
- Doświadczenie w tworzeniu procedur administracyjnych
- Zorientowania na wyniki i umiejętności podejmowania decyzji
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimalnym B2 ( w mowie i w piśmie )
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, oraz umiejętności podejmowania decyzji
- Umiejętności zarządzania procesami oraz zespołem
- Bardzo dobrej znajomość MS Excel
Za co polubisz swoją pracę:
- Dużą swobodę i niezależność działania
- Odpowiedzialność za wiele kluczowych dla firmy procesów
- Stabilność zatrudnienia
- Korzystne warunki wynagradzania
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazna atmosfera w międzynarodowym środowisku pracy
- Dobrze wyposażoną przestrzeń biurową w centrum Poznania
Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!
Ogłoszenie archiwalne