Oferta pracy

Kierownik ds. Administracji

Dealz Poland Sp. z o.o. O firmie

Dealz Poland Sp. z o.o.

Dąbrowskiego 79A/piętro 4

Poznań

NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE –
WIELKA SZANSA DLA CIEBIE

Kim jesteśmy?

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group.
Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania.
Dziś jest ich już kilkadziesiąt, a my wciąż mamy ochotę na więcej!

Takiego sklepu jeszcze nie było!

Sklepy Dealz w Polsce oferują swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych oraz kosmetycznych dobrych marek, w super cenach, zawsze!

POSZUKUJEMY NA STANOWISKO:

KIEROWNIK DS. ADMINISTRACJI

Twoje zadania na tym stanowisku to:

  • Zarządzanie procesem zakupów do centrali firmy (zakupy niehandlowe)
  • Negocjowanie kontraktów zakupowych
  • Odpowiedzialność za proces realizacji zamówień związanych z podpisanymi umowami
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarzadzanie flotą samochodową
  • Współpraca z dostawcami usług niezbędnych do funkcjonowania centrali oraz sklepów
  • Współpraca z dostawcami i bieżący monitoring usług ubezpieczeniowych w zakresie mienia i personelu
  • Współpraca z dostawcami usług związanych z podróżami służbowymi
  • Odpowiedzialność za działania z zakresu ochrony środowiska
  • Aktywne działania związane z optymalizacją i podnoszeniem efektywności procesów

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum trzech lat doświadczenia w pracy w międzynarodowej organizacji na podobnym stanowisku
  • Doświadczenia w negocjacjach z dostawcami
  • Doświadczenie w tworzeniu procedur administracyjnych
  • Zorientowania na wyniki i umiejętności podejmowania decyzji
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimalnym B2 ( w mowie i w piśmie )
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, oraz umiejętności podejmowania decyzji
  • Umiejętności zarządzania procesami oraz zespołem
  • Bardzo dobrej znajomość MS Excel

Za co polubisz swoją pracę:

  • Dużą swobodę i niezależność działania
  • Odpowiedzialność za wiele kluczowych dla firmy procesów
  • Stabilność zatrudnienia
  • Korzystne warunki wynagradzania
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazna atmosfera w międzynarodowym środowisku pracy
  • Dobrze wyposażoną przestrzeń biurową w centrum Poznania

Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy