Kierownik ds. Bezpieczeństwa Transportu

  • Mszczonów, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2019-02-28
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 2019-03-30)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FM Logistic Polska to oddział międzynarodowego organizatora rozwiązań logistycznych. Swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w 1995 roku. FM Logistic Polska posiada obecnie 12 platform logistycznych, 17 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 3 tysiące pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 tys. m2 powierzchni magazynowej oraz flotą ok. 2,5 tysięca pojazdów. Roczny obrót firmy w 2017 roku wyniósł ponad 227 mln Euro.

    W ciągu 50 lat, firma FM Logistic stała się jednym z międzynarodowych liderów w dziedzinie magazynowania, transportu i pakowania. Jako niezależna i rodzinna grupa, jest uznawana za eksperta w obsłudze logistycznej klientów z sektora dóbr konsumpcyjnych, środków czystości i kosmetyków, artykułów przemysłowych oraz produktów ochrony zdrowia.

    FM Logistic jest obecne w 13 krajach na 3 kontynentach, i w 5 strefach biznesowych (Europa Zachodnia, Europa Środkowa, Europa Wschodnia, Azja i Ameryka Łacińska).

    Obecnie operator zatrudnia ponad 23 000 pracowników i osiąga przekraczające miliard euro przychody (z czego 63% jest realizowane w skali międzynarodowej).
    Kierownik ds. Bezpieczeństwa Transportu
    Miejsce pracy: Mszczonów
    RW/TRA/KBT/03/2019

    Oferujemy

    umowę o pracę
    świetną atmosferę
    w pracy
    możliwość samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji
    niezbędne narzędzia pracy
    karta Multisport
    opieka medyczna
    ubezpieczenie

    Opis stanowiska:

    • zapewnienie bezpieczeństwa w operacyjnej działalności Transportu Krajowego;
    • proponowanie i skuteczne wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze bezpieczeństwa;
    • nadzorowanie nad wykrywaniem i zgłaszanie działań przestępczych na szkodę firmy i klientów;
    • kontrola firm podwykonawczych w systemie KRD;
    • nadzór nad doprowadzeniem naczep firmowych do siedziby FM Polska od przewoźników, z którymi zakończyliśmy współpracę;
    • aktywne uczestniczenie w projektach dotyczących uruchomienia nowych aktywności w podległej strukturze operacyjnej;
    • przygotowywanie budżetów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie raportów i analiz związanych z bezpieczeństwem.

    Wymagania:

    • doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy o podobnym zakresie obowiązków;
    • znajomość zagadnień dotyczących systemów bezpieczeństwa;
    • praktyczna znajomość poruszania się w programie EXCEL oraz podstawowa znajomość pozostałych programów MS Office;
    • spostrzegawczość, umiejętność precyzyjnego określania potencjalnych zagrożeń;
    • wysoki poziom zaangażowania i dobra organizacja pracy;
    • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
    • prawo jazdy kat. B
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FM Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Mszczonowie przy Tarczyńskiej 111A w celu realizacji obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.