DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Kierownik ds. Ciągłego Doskonalenia

DHL Express (Poland) Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, ul. Wirażowa 37

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 10 dni
    do: 24 lip 2020
  • Umowa o dzieło
  • Pełny etat
  • Menedżer
top
50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych. Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy codziennie dają z siebie wszystko. Wierzymy, że to pasja, zaangażowanie, praca zespołowa i odpowiednie zarządzanie zespołami oraz procesami sprawiają, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
 
Jeśli szukasz miejsca, w którym bycie szefem polega na inspirowaniu innych do działania, dołącz do zespołu do DHL Express, jako:
Kierownik ds. Ciągłego Doskonalenia
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 23062020/2

Zadania, które na Ciebie czekają to:

  • Zarządzanie jednostką odpowiedzialną za doskonalenie procesów odpowiadających za utrzymanie i podniesienie satysfakcji klienta.
  • Prowadzenie projektów optymalizujących i standaryzujących procesy w całej organizacji mających na celu utrzymanie rentowności sieci
  • Efektywne zarządzanie zmianami w organizacji
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz przedstawicielami wszystkich poziomów organizacyjnych ze wszystkich funkcji w zakresie jasnego określenia celu zmiany oraz jej wpływu i efektów
  • Utworzenie procesu identyfikacji priorytetowych z punktu widzenia doświadczenia klienta zmian prowadzonych metodyką Six Sigma, z wykorzystaniem narzędzi First Choice
  • Identyfikowanie obszarów do poprawy mających wpływ na wzrost zadowolenia klienta, zaangażowania pracowników i wyników biznesowych w oparciu o dostępne dane oraz informacje od przedstawicieli poszczególnych funkcji. Proponowanie rozwiązań, wspieranie w ich realizacji.
  • Rozwój, wdrażanie oraz wsparcie w efektywnym korzystaniu z narzędzi First Choice
  • Wspieranie i rozwój inicjatyw regionalnych oraz dostosowanie ich na potrzeby lokalne
  • Reprezentowanie kraju na forum Europejskim w zakresie wdrażanych rozwiązań z zakresu ciągłego doskonalenia
  • Wyznaczenie kierunku zespołowi odpowiedzialnemu za proces NPA (Net Promoter Approach), nadzór nad danymi zgromadzonymi w procesie NPA, przygotowanie analiz oraz proponowanie rozwiązań na podstawie zebranych danych

Menedżerowie w DHL Express doceniają:

  • Pracę w zespole ludzi zaangażowanych i pełnych pasji
  • Unikalny, międzynarodowy program rozwojowy
  • Pracę w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny
  • Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój firmy
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina lub teatru)
  • Rozbudowany pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Program doceniania, w ramach którego przyznajemy nagrody jubileuszowe, wybieramy Ludzi Roku, nagradzamy ponadprzeciętne zaangażowanie

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów mających na celu udoskonalenie procesów
  • Posiadasz znajomość i doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi First Choice
  • Posiadasz znajomość i doświadczenie w prowadzeniu projektów z wykorzystaniem Lean & Six Sigma
  • Charakteryzuje Cię umiejętność rozwiązywanie problemów oraz strategiczne myślenie
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Charakteryzuje Cię silne skoncentrowanie na Kliencie oraz biznesie
  • Znasz język angielski w mowie i w piśmie na poziomie biegłym
  • Masz zdolność rozumienia i łączenia złożonych informacji pozyskanych z wielu źródeł, lubisz pracę na liczbach i potrafisz przełożyć dane na ważne informacje
  • Z łatwością nawiązujesz relacje oraz komunikujesz się z osobami z różnych poziomów organizacji oraz funkcji
  • Lubisz prowadzić negocjacje i masz dar przekonywania
bottom
50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych. Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy codziennie dają z siebie wszystko. Wierzymy, że to pasja, zaangażowanie, praca zespołowa i odpowiednie zarządzanie zespołami oraz procesami sprawiają, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
 
Jeśli szukasz miejsca, w którym bycie szefem polega na inspirowaniu innych do działania, dołącz do zespołu do DHL Express, jako:
Kierownik ds. Ciągłego DoskonaleniaNumer ref.: 23062020/2

Zadania, które na Ciebie czekają to:

  • Zarządzanie jednostką odpowiedzialną za doskonalenie procesów odpowiadających za utrzymanie i podniesienie satysfakcji klienta.
  • Prowadzenie projektów optymalizujących i standaryzujących procesy w całej organizacji mających na celu utrzymanie rentowności sieci
  • Efektywne zarządzanie zmianami w organizacji
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz przedstawicielami wszystkich poziomów organizacyjnych ze wszystkich funkcji w zakresie jasnego określenia celu zmiany oraz jej wpływu i efektów
  • Utworzenie procesu identyfikacji priorytetowych z punktu widzenia doświadczenia klienta zmian prowadzonych metodyką Six Sigma, z wykorzystaniem narzędzi First Choice
  • Identyfikowanie obszarów do poprawy mających wpływ na wzrost zadowolenia klienta, zaangażowania pracowników i wyników biznesowych w oparciu o dostępne dane oraz informacje od przedstawicieli poszczególnych funkcji. Proponowanie rozwiązań, wspieranie w ich realizacji.
  • Rozwój, wdrażanie oraz wsparcie w efektywnym korzystaniu z narzędzi First Choice
  • Wspieranie i rozwój inicjatyw regionalnych oraz dostosowanie ich na potrzeby lokalne
  • Reprezentowanie kraju na forum Europejskim w zakresie wdrażanych rozwiązań z zakresu ciągłego doskonalenia
  • Wyznaczenie kierunku zespołowi odpowiedzialnemu za proces NPA (Net Promoter Approach), nadzór nad danymi zgromadzonymi w procesie NPA, przygotowanie analiz oraz proponowanie rozwiązań na podstawie zebranych danych

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów mających na celu udoskonalenie procesów
  • Posiadasz znajomość i doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi First Choice
  • Posiadasz znajomość i doświadczenie w prowadzeniu projektów z wykorzystaniem Lean & Six Sigma
  • Charakteryzuje Cię umiejętność rozwiązywanie problemów oraz strategiczne myślenie
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Charakteryzuje Cię silne skoncentrowanie na Kliencie oraz biznesie
  • Znasz język angielski w mowie i w piśmie na poziomie biegłym
  • Masz zdolność rozumienia i łączenia złożonych informacji pozyskanych z wielu źródeł, lubisz pracę na liczbach i potrafisz przełożyć dane na ważne informacje
  • Z łatwością nawiązujesz relacje oraz komunikujesz się z osobami z różnych poziomów organizacji oraz funkcji
  • Lubisz prowadzić negocjacje i masz dar przekonywania

Menedżerowie w DHL Express doceniają:

  • Pracę w zespole ludzi zaangażowanych i pełnych pasji
  • Unikalny, międzynarodowy program rozwojowy
  • Pracę w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny
  • Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój firmy
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina lub teatru)
  • Rozbudowany pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Program doceniania, w ramach którego przyznajemy nagrody jubileuszowe, wybieramy Ludzi Roku, nagradzamy ponadprzeciętne zaangażowanie

Ogłoszenie archiwalne