Ta oferta pracy jest nieaktualna od 162 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik ds. Dystrybucji oraz Sieci Aptecznych w kanale farmaceutycznym

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2018-01-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    NUTRICIA jest liderem na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci, oferuje produkty żywnościowe we wszystkich kategoriach, m.in. mleka następne, takie jak Bebiko 2 Nutriflor+, Bebilon 2 z Pronutra+, a także pełną gamę produktów uzupełniających dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).
     

    DANONE to międzynarodowa firma posiadająca znane marki i inspirującą misję. Activia, Evian, Oikos czy NUTRICIA to jedne z najpopularniejszych marek na świecie. Nasza misja "dostarczenie zdrowej żywności jak największej liczbie ludzi" odzwierciedla naszą troskę o ludzi i ich rozwój. Danone zajmuje pierwsze miejsce na rynku świeżych produktów mlecznych oraz drugie na rynku wód butelkowanych, żywności dla dzieci i żywności medycznej w Europie. Nasza firma jest również obecna na rynkach krajów rozwijających się.

    Aktualnie do zespołu Sprzedaży w Nutricia Polska poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
    Kierownik ds. Dystrybucji oraz Sieci Aptecznych w kanale farmaceutycznym
    Lokalizacja: Warszawa
    • Realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych w kanale farmaceutycznym.
    • Prognozowanie i planowanie sprzedaży (wolumenowe i wartościowe) produktów refundowanych i nierefundowanych.
    • Zapewnianie zgodnego z założeniami poziomu dystrybucji wszystkich brandów ELN Nutricia w hurtowniach farmaceutycznych.
    • Negocjacje warunków współpracy
      z kluczowymi klientami  - hurtownie farmaceutyczne oraz ogólnopolskie sieci apteczne.
    • Przygotowanie, implementacja oraz egzekucja aktywności promocyjnych
      w ogólnopolskich sieciach aptecznych.
    • Współpraca z innymi funkcjami
      w organizacji w zakresie podejmowanych inicjatyw sprzedażowych (field force farmaceutyczny, e-commerce farmaceutyczny, dział kluczowych klientów, trade marketing, marketing medyczny, planowanie i logistyka, finanse i controlling).
    • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, rynku oraz działań konkurencji.
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi (sieci apteczne, hurtownie farmaceutyczne).
    • Wykształcenie wyższe.
    • Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży na rynku farmaceutycznym i/lub FMCG.
    • Doświadczenie we współpracy z hurtowniami farmaceutycznymi oraz ogólnopolskimi sieciami aptecznymi (warunek konieczny).
    • Doświadczenie w planowaniu sprzedaży oraz znajomość specyfiki  łańcucha dystrybucji w rynku farmaceutycznym.
    • Znajomość zaawansowanych technik negocjacji.
    • Umiejętność analitycznego myślenia.
    • Umiejętność przekonywania i prowadzenia prezentacji.
    • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem.
    • Gotowość do częstych podróży służbowych na terenie całej Polski.
    • Gotowość do pracy w biurze firmy (2-3 dni w tygodniu).
    • Biegłość w posługiwaniu się MS Office, w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel, Power Point oraz platformami CRM (np. Farmaprom).
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie).
    • Czynne prawo jazdy kat. B
     
     
    Umowa o pracę
    Atrakcyjny pakiet benefitów
     
    Pracę w międzynarodowym środowisku
    Pracę w firmie
    będącej liderem
    rynku
     
    aplikuj

    Dołącz do kultury opartej na bliskiej współpracy, otwartości, twórczym entuzjazmie i szacunku dla drugiego człowieka. To odpowiedzialność, troska o bezpieczeństwo pracowników i produktów, zaangażowanie w problemy społeczne oraz w ochronę środowiska tworzą to, kim jesteśmy!