Oferta pracy

Kierownik ds. Klientów Kluczowych – Cloud & Service Providers

Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

  • Konstruktorska 12, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Konstruktorska 12

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie realizacji całościowego celu sprzedażowego / zamówień

  • Koordynacja działań pomiędzy działami oraz inżynierami sprzedaży SE, m.in:

  • prowadzenie prezentacji, spotkań handlowych, przygotowywanie i zatwierdzanie ofert

  • tworzenie i animacja zespołu sprzedażowego; organizacja i przewodnictwo cyklicznym spotkaniom zespołu

  • Wdrażanie wizji rozwoju biznesu SE z klientem kluczowym / segmentem (definiowanie strategii współpracy z klientem / segmentem oraz wynikających z niej akcji)

  • Działanie na wyższym poziomie hierarchii managementu firmy (tzw. C-level – kadra zarządzająca, osoby decyzyjne oraz mające wpływ na podejmowane decyzje):

  • Promocja / lobbowanie SE, produktów i rozwiązań

  • Poszukiwanie informacji nt. projektów i potencjalnego biznesu oraz sposobu jego pozyskania, przekazywanie informacji inżynierom sprzedaży / preskrypcji

  • Dbałość o aktualizację informacji na temat firmy / segmentu w wybranych plikach lub bazach danych SE

Nasze wymagania

  • Co namniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym infrastruktury technologicznej dedykowanej do serwerowni (mile widziane: praca z klientami strategicznymi oraz dużymi firmami korporacyjnymi, firmami globalnymi itp.)

  • Kilkuletnie doświadczenie we współpracy z użytkownikami końcowymi

  • Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu elektrotechniki / energetyki i / lub ekonomiczne i/lub związane z zarządzaniem i marketingiem

  • Znajomość angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

  • Mile widziana ogólna znajomość zagadnień i oferty SE z zakresu rozdziału energii elektrycznej niskiego i średniego napięcia, zasilania gwarantowanego, klimatyzacji precyzyjnej, „ white space”, oraz szeroko rozumianej automatyki budynkowej (CCTV, kontrola dostępu)

  • Wiedza z zakresu kluczowego segmentu rynku Cloud and Service Providers

  • Znajomość technik sprzedaży (B2B) i negocjacji

  • Otwartość, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta

  • Zdolności budowania relacji biznesowych na poziomie C-level

  • Wysoki poziom odpowiedzialności i samodzielności w działaniu

  • Motywacja, wykazywanie inicjatywy i nastawienie na osiąganie celów

  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem

  • Prawo jazdy kategorii B

To oferujemy

  • Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku

  • Możliwość rozwoju w strukturach lokalnych i międzynarodowych

  • Zwiększanie kompetencji technicznych poprzez udział w szkoleniach technicznych. Gwarantujemy pełne szkolenie wdrożeniowe

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (premia w zależności od osiągnięć, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne i na życie)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • ryczałt na paliwo

  • preferencyjne pożyczki

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • Annual bonus

Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Celem Schneider Electric jest wsparcie wszystkich w optymalnym wykorzystaniu dostępnej energii i zasobów, łącząc innowacyjne rozwiązania ze zrównoważonym rozwojem. Nazywamy to Life Is On.

Naszą misją jest bycie cyfrowym parterem ekologicznego i wydajnego rozwoju.

Przewiń do profilu firmy

Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność, rozwój techniczny i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?

Obecnie poszukujemy Kierownika ds. Klientów Kluczowych w segmencie Cloud & Service Providers. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościowe podejście do klienta końcowego w segmencie, obejmując promocję i sprzedaż dedykowanej oferty, podnoszenie wiedzy klienta o ofercie, zwiększanie jej zakresu oraz koordynację zespołów sprzedażowych w poszczególnych regionach. Obszarem geograficznym działania KAM-a jest cała Polska.