Oferta pracy

Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych

NetiaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Netia

Piłsudskiego 32

Wrocław

Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych

Zapraszamy Cię do realizacji zadań związanych z:

  • aktywnym pozyskiwaniem nowych Klientów Korporacyjnych;
  • przygotowywaniem ofert handlowych i prezentacji;
  • prowadzeniem negocjacji handlowych;
  • prowadzeniem i zarządzaniem projektami sprzedażowymi;
  • realizacją wyznaczonych celów sprzedaży.

Jakie są nasze wymagania?

  • min 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług telekomunikacyjnych i/lub ICT i/lub IT;
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista;
  • umiejętności prowadzenia negocjacji i prezentacji;
  • motywacja do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych;
  • kreatywność, zdolność do wychodzenia poza standardowe rozwiązania;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • bardzo dobra znajomość MS Word, Excel, Power Point;
  • prawo jazdy kategorii B.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu
    o umowę o pracę
  • Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Szkolenia i rozwój
  • Przyjazny tryb wdrożenia
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca w zgranym zspole, wśród najlepszych profesjonalistów na rynku
  • W przypadku stanowisk handlowych: atrakcyjny system prowizyjny oparty o realizację celów sprzedażowych
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Atrakcyjna oferta na produkty Netii, Grupy Cyfrowego Polsatu

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy