Ta oferta pracy jest nieaktualna od 132 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik ds. Kluczowych Klientów i Rozwoju

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 11.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Pracując w TUV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jako niezależna strona trzecia, TUV Rheinland testuje techniczne innowacje, produkty, usługi i systemy pod kątem bezpiecznego i odpowiedzialnego użytkowania. Dzięki różnorodności świadczonych usług i branż z jakimi współpracujemy, a także dzięki atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń Ty także zyskasz szansę stania się ekspertem.
    Kierownik ds. Kluczowych Klientów i Rozwoju
    (w Dziale usług dla przemysłu)
    Nr ref. KADP/6/19
    Miejsce pracy: jedno z biur (Olsztyn, Warszawa, Poznań, Bydgoszcz) lub home office
    Obszar działania – północ Polski
    Obszar działalności działu obejmuje inspekcje, nadzory, kontrolę jakości / zapewnienie jakości oraz usługi ekspedycyjne związane z zakładami przemysłowymi, projektami i eksploatacją zakładów przemysłowych i instalacji, ze szczególnym uwzględnieniem rynków nieregulowanych. Wykonujemy usługi dla producentów i operatorów instalacji technicznych. Zakres działalności obejmuje etapy podczas produkcji (inspekcje dostawców), budowy / instalacji (na miejscu) i eksploatacji.
    Świadczymy również usługi w obszarze nadzorów budowlanych, przeglądów okresowych, ekspertyzy i opinii budowalnych, spawalnictwa i certyfikacji.
     

    Kluczowe obowiązki

    • analiza zapytań i badanie potrzeb klientów
    • pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami
    • samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży, w tym spotkania z klientami, przygotowywanie prezentacji i ofert oraz koordynacja kontraktów
    • realizacja planu sprzedaży
    • współtworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej usług

    Nasze oczekiwania

    • minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz w koordynacji kontraktów (m.in. pozyskiwanie i współpraca z podwykonawcami)
    • znajomość specyfiki przynajmniej jednego z obszarów rynkowych – energetyka, chemia, gaz, ropa naftowa, produkcja metalowa, budownictwo
    • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
    • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
    • pozytywne nastawienie do ludzi i zadań
    • proaktywna postawa i samodzielność
    • dobra organizacja pracy

    Oferujemy

    • pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
    • pracę w jednym z naszych biur terenowych, a w innych lokalizacjach - pracę na zasadach „home office”
    • elastyczne godziny pracy (rozpoczynanie pracy między 7:00 a 8:30)
    • pracę o charakterze głównie mobilnym – obszar działania obejmuje cały kraj
    • współpracę w gronie specjalistów, także w środowisku międzynarodowym
    • narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań: samochód, laptop, telefon
    • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych, ubezpieczenie nnw)

     

    Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji i dołączyć do naszego zespołu, to prześlij swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ. Czekamy na Ciebie!

    Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.