Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

BIOSFERA POLSKA sp. z o.o.O firmie

  • pomorskie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 31 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

BIOSFERA POLSKA sp. z o.o.

Biosfera Polska Sp. z o.o. jest oficjalnym przedstawicielem międzynarodowych firm Biosphere Corporation i Lemoine Group w Polsce. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja planów sprzedaży.
  • Budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami.
  • Organizowanie i prowadzenie promocji u klientów oraz zarządzaniu budżetem promocyjnym.
  • Dbanie o dystrybucję i ekspozycję produktów.
  • Budowanie i umacnianie wizerunku firmy u klientów.
  • Nadzorowanie pracy merchandiserów na powierzonym terenie.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku KAM w branży higirnicznej, kosmetycznej lub art. gospo. domowego.
  • Bardzo dobra znajomość klientów sieciowych (Carrefour, Biedronka, Kaufland, Dino, Netto).
  • Dyspozycyjność i samodzielność.
  • Zaangażowanie i ukierunkowanie na cele.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne.
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę (pierwsza umowa na 3 miesięczny okres próbny).
  • Wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedaży (podstawa + premia).
  • Samochód służbowy.


Biosfera Polska Sp. z o.o. jest oficjalnym przedstawicielem międzynarodowych firm Biosphere Corporation i Lemoine Group w Polsce. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja planów sprzedaży.
  • Budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami.
  • Organizowanie i prowadzenie promocji u klientów oraz zarządzaniu budżetem promocyjnym.
  • Dbanie o dystrybucję i ekspozycję produktów.
  • Budowanie i umacnianie wizerunku firmy u klientów.
  • Nadzorowanie pracy merchandiserów na powierzonym terenie.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku KAM w branży higirnicznej, kosmetycznej lub art. gospo. domowego.
  • Bardzo dobra znajomość klientów sieciowych (Carrefour, Biedronka, Kaufland, Dino, Netto).
  • Dyspozycyjność i samodzielność.
  • Zaangażowanie i ukierunkowanie na cele.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne.
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę (pierwsza umowa na 3 miesięczny okres próbny).
  • Wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedaży (podstawa + premia).
  • Samochód służbowy.

Ogłoszenie archiwalne