Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik ds. kluczowych klientów - Key Account Manager

ASTRA S.A.O firmie

  • Sękocin Stary (pow. pruszkowski), mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Kierownik

Astra S.A. lider w branży artykułów szkolnych i biurowych poszukuje kandydata na stanowisko:

Kierownik ds. kluczowych klientów - Key Account Manager

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie kluczowymi klientami firmy
  • Kreowanie i realizacja strategii współpracy z klientem
  • Opracowywanie umów, negocjowanie i koordynacja ich realizacji
  • Przygotowywanie kalkulacji i ofert dla kontrahentów zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w Spółce
  • Planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów
  • Prezentacja produktów firmy oraz reprezentowanie firmy
  • Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
  • Analizowanie efektywności współpracy z klientem
  • Reprezentowanie Spółki na targach, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Efektywne zarządzanie relacjami na wszystkich poziomach organizacji

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • 2-3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku KAM w kanale nowoczesnym
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie pracy w branży szkolnej i okołoszkolnej
  • Umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami
  • Orientacja na wynik i osiąganie wyznaczonych celów
  • Doskonałe zdolności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie
  • Umiejętność planowania i analizowania
  • Znajomość Microsoft Excel oraz Microsoft PowerPoint

Oferujemy:

  • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i zagranicznym
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dynamiczny rozwój kompetencji zawodowych
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Pracę pełną wyzwań

Ogłoszenie archiwalne