Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager

FCA

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca mobilna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz odpowiedzialny/a za aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i sprzedaż rozwiązań z obszaru infrastruktury telekomunikacyjnej

  • Obejmiesz koordynowanie rozpoczętych projektów sprzedażowych

  • Zadbasz o długofalowe relacje biznesowe z klientami i rozwój współpracy z obecnymi klientami

  • Zajmiesz się opieką nad klientem w trakcie całego procesu sprzedaży.

  • Powierzymy Ci mapowanie rynku i budowanie krótkoterminowych strategii współpracy i warunków handlowych dla poszczególnych klientów - w tym również negocjacje warunków cenowych

  • Twoim zadaniem będzie realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników sprzedaży i aktywne śledzenie jej postępów

  • Będziesz organizował/a i prowadził/a spotkania i prezentacje handlowe oraz wydarzenia on-line

  • Wierzymy, że zbudujesz pozytywny wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B (znajomość branży elektrycznej, telekomunikacyjnej/ IT będzie dodatkowym atutem)

  • Posiadasz znajomość procesów/modeli sprzedażowych

  • Potrafisz prowadzić negocjacje biznesowe

  • Cechuje Cię samodzielność i konsekwencja w planowaniu i osiąganiu celów

  • Jesteś gotowy/a do częstych wyjazdów służbowych

  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

  • Nie jest Ci straszna praca pod presją czasu

  • Masz pozytywne nastawienie do pracy i cechuje Cię poczucie humoru?

Mile widziane

  • Twoja wiedza dotycząca znajomości systemów teletransmisyjnych, urządzeń aktywnych będzie mile widziana

To oferujemy

  • Formę zatrudnienia w ramach umowy o pracę lub B2B.

  • Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej polskiej firmie z 25 letnim doświadczeniem w branży.

  • Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko.

  • Pracę z nowoczesnymi technologiami oraz systemami optotelekomunikacyjnymi.

  • Dofinansowanie do benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, premie świąteczne, konkursy i spotkania integracyjne – bez względu na rodzaj współpracy.

  • Motywujący system premii uzależniony od wypracowanego zysku.

  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • świętowanie urodzin

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online / w biurze

4

II etap - rozmowa z Dyr. Dep.

FCA

FCA – integrator, producent i partner w biznesie. Współpracujemy z Klientami na każdym etapie prowadzenia projektu: od analizy i doboru odpowiedniego rozwiązania, poprzez projektowanie, wdrożenie i serwis. Posiadamy własne laboratorium światłowodowe, od ponad 25 lat jesteśmy producentem komponentów światłowodowych. Byliśmy jednym z pierwszych ekspertów w zakresie telekomunikacji optycznej, a obecnie jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku światłowodowego

Naszą siłą napędową są innowacje, a naszym celem jest sukces klienta.

Przewiń do profilu firmy