Ta oferta pracy jest nieaktualna od 199 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

  • mazowieckie
  • Kierownik
  • 01.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.



    Jesteśmy jednym z największych
    europejskich producentów sera. Oferujemy
    szeroką gamę innowacyjnych produktów: serów
    topionych, twarogowych, żółtych i pleśniowych,
    a także kremów do smarowania. W Polsce
    produkujemy je w dwóch zakładach: w Kaźmierzu
    (k. Poznania), gdzie mieści się centrala firmy
    oraz w Węgrowie (k/Siedlec).



    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik ds. Kluczowych Klientów

    (rynek Wielkiej Brytanii)

     

     

    Do zadań zatrudnionej osoby, należeć będzie:

    • Współpraca z klientami na rynku Wielkiej Brytanii;
    • Prognozowanie sprzedaży do poziomu kategorii, Klienta;
    • Realizacja celów sprzedażowych oraz kontrola realizacji planów w okresie rozliczeniowym w ramach współpracy z działami wewnętrznymi firmy;
    • Budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami;
    • Efektywne wykorzystanie i bieżąca kontrola budżetów wynikająca z warunków handlowych oraz budżetu wsparcia sprzedaży;
    • Efektywne wprowadzanie na rynek nowych produktów firmy Hochland;
    • Analizowanie raportów sprzedażowych, jakościowych, działań konkurencji i wyciąganie wniosków;
    • Poszukiwanie na podstawie dokonanych analiz i wyciągniętych wniosków dodatkowych możliwości sprzedaży, tworzenie przewag konkurencyjnych w relacjach biznesowych z klientami; proponowanie i wdrażanie programów rozwojowych w ramach własnego kanału, obszaru, Klienta w okresach: rok, kwartał i miesiąc;
    • Proponowanie budżetów w przypadku projektów produktów dedykowanych, dedykowanie obszarów, kosztów, optymalizacja założeń budżetowych, nadzorowanie procesu wyliczeń rentowności i inwestycji projektowych;
    • Proaktywna kooperacja z działami wewnętrznymi nastawiona na realizację wspólnych celów i zadań;
    • Egzekucja zaakceptowanych planów aktywności pozwalających na realizację ustalonych celów.

    Wymagamy:

    • Min. 5-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym związanym ze współpracą z klientami eksportowymi (znajomość rynku brytyjskiego oraz branży nabiałowej będzie dodatkowym atutem);
    • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny;
    • Znajomości technik sprzedaży oraz zarządzania;
    • Otwartości i wysokich zdolności komunikacyjnych;
    • Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej;
    • Umiejętności analitycznych;
    • Silnej orientacji na cel;
    • Umiejętności pracy w zespole;
    • Umiejętności działania pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
    • Dużej motywacji do pracy;
    • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
    • Prawa jazdy kat. B.

     Oferujemy:

    • Możliwość pracy w nowoczesnej i międzynarodowej organizacji;
    • Dynamiczne środowisko pracy;
    • Niezbędne narzędzia, atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym. m.in. auto służbowe, telefon, laptop, prywatna opieka medyczna, pracowniczy program emerytalny.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Zainteresowane osoby prosimy przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym danych osobowych przez Hochland Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Kaźmierzu, ul. Okrężna 2 w celu przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. 2016. poz. 922 ze zm.)."