Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Synthos SAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • 32-600 Oświęcim, ul. Chemików 1

    Oświęcim, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Jedna z największych firm chemicznych w Polsce. Istniejąc od 1945 roku jesteśmy działającym w skali globalnej liderem w produkcji surowców, w tym przede wszystkim kauczuku do produkcji opon, materiałów termoizolacyjnych, surowców dla chemii budowlanej.

 

Aktualnie poszukujemy osoby, która w Segmencie AGRO rozpocznie pracę na stanowisku:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Zadania:

  • opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Contract Manufacturing,
  • tworzenie planów sprzedaży w wymiarze rocznym i operacyjnym miesięcznym,
  • realizacja i rozwój celów sprzedażowych,
  • kwartalna weryfikacja wyników biznesu,
  • poszukiwanie i rozwój portfolio klientów oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi pozyskanych klientów,
  • zarządzanie oczekiwaniami, analizowanie potrzeb klienta i jednoczesne identyfikowanie nowych obszarów współpracy,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • wsparcie techniczne dla klientów,
  • znajomość technicznych aspektów procesu formulacji i wymagań klientów,
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących środków ochrony roślin,
  • komunikacja z produkcją i R&D w celu spełnienia oczekiwań klienta i realizacji wymagań kontraktowych,
  • przygotowanie i obsługa audytów fabryki,
  • rozwijanie reputacji firmy dzięki najwyższej jakości świadczonych usług i doskonałej obsłudze klienta.

Wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnych stanowiskach w Contract Manufacturing (warunek konieczny),
  • wykształcenie wyższe (rolnicze lub pokrewne),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność oceny i identyfikacji potrzeb klienta,
  • łatwość w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami,
  • samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji biznesowych,
  • wysoka orientacja na cele,
  • prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do częstych podróży służbowych,
  • znajomość branży agrochemicznej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawe zadania i możliwość rozwoju zawodowego,
  • system premiowy oparty o osiągane wyniki,
  • benefity socjalne i świadczenia w ramach ZFŚS,
  • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników,
  • elastyczny czas pracy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy