Kierownik ds. Komunikacji Wizualnej

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-03-15
  • Ważna jeszcze 3 dni (do 2019-03-28)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kierownik ds. Komunikacji Wizualnej, IKEA Retail, Warszawa/Targówek

    Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowisko pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

    O Tobie
    • Łączysz silne nastawienie biznesowe z wrażliwością estetyczną i poczuciem skandynawskiego designu.
    • Masz wykształcenie wyższe związane z projektowaniem graficznym poparte doświadczeniem w tym obszarze.
    • Masz doświadczenie w handlu, potrafisz analizować dane sprzedażowe i decyzje zakupowe klientów.
    • Biegle posługujesz się językiem angielskim.
    • Potrafisz zarządzać pracą zróżnicowanego zespołu ludzi, być liderem z prawdziwego zdarzenia – inspirować innych do rozwoju i osiągania celów.
    • Bierzesz pod uwagę zmianę miejsca zamieszkania, aby się rozwijać lub awansować.

    O stanowisku będziesz zarządzać obszarami komunikacji wizualnej w sklepie IKEA. Do Twoich obowiązków będzie należało wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju w tym zakresie, w ścisłej współpracy z zarządem firmy, a także zarządzanie zespołami odpowiadającymi za te obszary.

    Główne zadania

    • Zapewnienie naszym klientom wspaniałych zakupów, inspiracji i wspaniałej obsługi.
    • Zapewnienie swoim pracownikom wspaniałego środowiska pracy – ciekawego, dającego możliwości rozwoju, gdzie wartości IKEA są żywe i przestrzegane.
    • Tworzenie strategii rozwoju IKEA w obszarach związanych z komunikacją wizualną, ekspozycją produktów i akcjami sezonowymi, odpowiadającej na potrzeby lokalnego rynku.
    • Ustalanie priorytetów zajmujących się tymi obszarami zespołów, akceptowanie planów i harmonogramów, tworzenie i wdrażanie planów i budżetów marketingowych i sprzedażowych na terenie sklepu.
    • Z jednej strony będziesz realizować cele, wynikające z celów światowej organizacji i kraju, z drugiej będziesz przygotowywać i realizować strategie swojej jednostki wynikające ze specyfiki lokalnego rynku.
    • Będziesz współpracować z zarządem i globalnymi zespołami IKEA.
    • Do Twoich zadań będzie należało zarządzanie zespołami, w tym: odpowiedzialność za rekrutację, rozwój, oceny pracowników, plany szkoleniowe itp.

    Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.