Kierownik ds. Konsolidacji i Raportowania

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 22.05.2018
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 20.06.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

     

    Dla naszego Klienta, lidera w branży usług logistycznych w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. Konsolidacji i Raportowania. Osoba na tym stanowisku będzie bezpośrednio wspierać w decyzjach oraz bieżących projektach Dyrektora Finansowego.

    Kierownik ds. Konsolidacji i Raportowania
    miejsce pracy: Kraków

    Obowiązki:

    • Weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy;
    • Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych;
    • Kalkulacja korekt konsolidacyjnych, rozliczanie transakcji na poziomie konsolidacji pomiędzy spółkami w Grupie;
    • Weryfikacja pakietów konsolidacyjnych Grupy pod kątem zgodności z polityką Grupy i MSSF;
    • Wdrażanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu konsolidacji zgodnie z zasadami firmy, procedurami i standardami regulacyjnymi;
    • Współpraca z audytorami i doradcami zewnętrznymi;
    • Współpraca z menedżerem finansowym i dyrektorem finansowym;
    • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne bądź finansowe;
    • Min. 2 lata doświadczenia w dziale księgowym/ finansowym przy sporządzaniu konsolidacji lub sprawozdań finansowych;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    • Bardzo dobrej znajomości MSSF;
    • Biegłej znajomości programów MS Office;
    • Bardzo dobrej organizacji pracy.

     

    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez kliknięcie w link Aplikuj, co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody: 

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HRK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest HRK S.A. z siedzibą w Warszawie (00-095), pl. Bankowy 2; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: rodo@hrk.pl - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą.”