Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik ds. księgowości

Minova Ekochem S.A.O firmie

  • Siemianowice Śląskie

    Siemianowice Śląskie, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola i zatwierdzanie dokumentów księgowych

  • Zatwierdzanie kartotek nabywców, dostawców, zapasów, zamówień zakupu, zamówień sprzedaży

  • Zatwierdzenie płatności

  • Uzgadnianie wysokości rezerw celowych oraz ich księgowanie

  • Sporządzanie miesięcznych dowodów poleceń księgowania

  • Przegląd i uzgadnianie kont analitycznych z syntetycznymi

  • Rozliczanie i analiza kosztów produkcji

  • Analiza cen i kosztów wyrobów gotowych wg asortymentu

  • Uzgadnianie rejestrów podatkowych VAT

  • Sporządzanie deklaracji na potrzeby VAT (JPK V7), podatku od nieruchomości

  • Pomoc w przygotowaniu rocznych sprawozdań finansowych

  • Przygotowywanie danych na potrzeby audytu

  • Prowadzenie i uzgadnianie rejestru środków trwałych z kontami księgi głównej

  • Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby rocznej dokumentacji cen transferowych

  • Sporządzanie informacji podatkowej (ORD-U)

  • Raportowanie do GUS i NBP

  • Miesięczne raportowanie wyników do grupy

  • Przygotowywanie okresowych raportów na potrzeby grupy

  • Nadzór nad pracą podległego zespołu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia)

  • Minimum 5-lat doświadczenia w pracy w dziale księgowości w firmie produkcyjnej (mile widziane na podobnym stanowisku)

  • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego

  • Umiejętność obsługi systemów finansowo-księgowych

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w międzynarodowym środowisku

  • Umiejętność zarządzania zespołem podległych pracowników

  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, zdolności analityczne i łatwość uczenia się, a także wysoka kultura osobista

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia + premia roczna uzależniona od wyników pracy

  • Prywatna opieka medyczna

  • Świadczenia z ZFŚS

  • Karta Benefit-Multisport

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia

  • Możliwość udziału w interesujących projektach

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

Minova Ekochem S.A.

Naszym celem jest sukces każdego z klientów, każdego dnia, w każdym zakątku świata. Jesteśmy dumni z tego, że prowadzimy działalność w sposób bezpieczny, odpowiedzialny i zrównoważony.

Zasady jakimi się kierujemy na co dzień to:

Szanujemy i doceniamy każdego człowieka

Bezpieczeństwo, Zdrowie i Środowisko napędzają każdy aspekt naszej pracy

Razem tworzymy firmę – dzięki temu odnosimy sukcesy

Jako spółka australijskiej grupy Orica, Minova Ekochem S.A. produkuje i sprzedaje chemiczne materiały budowlane, systemy kotew skalnych, akcesoria dla górnictwa, budownictwa oraz dla przemysłu . W naszym asortymencie znajdują się środki do zabezpieczania tuneli, żywice do uszczelniania przed dostępem gazu i wody, materiały wypełniające ubytki w gruncie, materiały do renowacji budynków i wiele innych produktów.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy