Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik ds. Marketingu

W.P.C. Sp. z o.o.O firmie

5 00015 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Cybernetyki 10
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

W.P.C. Sp. z o.o.

Cybernetyki 10

Warszawa

Firma W.P.C. Sp. z o.o. to kadra wykwalifikowanych menedżerów i specjalistów z ogromną wiedzą i doświadczeniem w branży PBS (papier, biuro, szkoła).

Od lat 90' działamy zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi, współpracując z liderami rynku branży PBS oraz światowymi markami, wiedzę czerpiąc również z rynków zagranicznych.

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem artykułów piśmiennych japońskiej marki PILOT, artykułów biurowych brytyjskiej marki PUKKA PAD oraz marki własnej STRIGO - artykułów szkolnych, kreatywnych i wysokiej jakości plecaków.

Kierownik ds. Marketingu

Zadania na stanowisku:

  • koordynacja prac związanych z opracowaniem i przygotowaniem materiałów promocyjnych,
  • opracowanie założeń projektów reklam,
  • składanie zamówień na gadżety reklamowe i materiały poligraficzne,
  • ustalanie warunków współpracy z partnerami – negocjacja cen i terminów,
  • koordynowanie działań związanych z tworzeniem wizerunku przedsiębiorstwa,
  • opracowywanie projektów wyposażenia i wizualizacji placówek handlowych,
  • nadzór, opracowywanie i aktualizacja baz danych klientów,
  • przygotowywanie akcji promocyjnych we współpracy z działem handlowym,
  • budżetowanie związane z działalnością marketingową,
  • koordynacja projektów związanych z badaniami marketingowymi i badaniami satysfakcji klientów,
  • nadzór nad prowadzeniem dokumentacji magazynu reklamy,
  • nadzór nad prowadzeniem CRM,
  • aktualizacje firmowej strony internetowej
  • opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych i trade marketingowych dla określonych kategorii produktów i kanałów sprzedaży
  • przygotowanie i koordynowanie programów współpracy z dystrybutorami
  • tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym i sprzedażowym
  • ewaluacja efektywności podjętych działań i ciągłe doskonalenie
  • ścisła współpraca z innymi działami w celu realizacji strategii rozwoju firmy
  • dbałość o utrzymywanie standardów handlowych i wizualnych
  • koordynowanie prac zespołu handlowego i marketingowego
  • nadzór nad realizacją standardów wizualnych i handlowych

Wymagane kompetencje i kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe z zakresu marketing, zarządzania, ekonomii lub prawa,
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • organizacja czasu pracy,
  • znajomość programów obróbki graficznej
  • znajomość rynku e-comerce  
  • praca w zespole,
  • praca pod wpływem stresu,
  • umiejętność zarządzania zmianą,
  • umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • znajomość metodologii i technik badań marketingowych.
  • praktyczna znajomość narzędzi podnoszących efektywność działań marketingowych online i offline.
  • doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, instytutem badawczym itp.
  • umiejętność przygotowywania i zarządzania budżetem.
  • Inicjatywa i umiejętność podejmowania decyzji.
  • biegłość w obsłudze MS Office
  • pozytywna energia i duże pokłady kreatywnego myślenia
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • postawa nastawienia na efekty, proaktywność i współpraca
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
  • prawo jazdy kat. B – z nastawieniem na wyjazdy służbowe
  • znajomość specyfiki audytów, obsługi audytów, bezpośredni udział w audytach,
  • znajomość zagadnień związanych z EFS,
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami, ZZL, marketingu, badań marketingowych, merchandisingu, prawa handlowego, public relations

Mamy Ci do zaoferowania:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • dodatkowe benefity do uzgodnienia podczas zatrudnienia.
  • narzędzia pracy: telefon, komputer

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy