Oferta pracy

Kierownik ds. Marki/Brand Manager

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.O firmie

  • Sady (pow. poznański)

    Sady (pow. poznański), wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • rekomendacja strategicznego kierunku rozwoju marki

  • przygotowywanie propozycji rocznych planów działań marketingowych z zakresu produktu, ceny, dystrybucji, komunikacji i promocji zgodnie z przyjętą strategią firmy wraz z zespołem odpowiedzialnym za kategorię

  • realizacja rocznych planów działań marketingowych dla marek zaakceptowanych w rocznym planie i dla przypisanych projektów.

  • odpowiedzialność wraz z teamem za wynik marki / marek

  • tworzenie i rozwój nowych inicjatyw (produkty, nowe linie) oraz udział w procesie ich wprowadzania na rynek wraz z planowaniem aktywności dla nowości

  • rozwój opakowań dla nowych produktów

  • analiza sytuacji rynkowej wraz rekomendacją działań korygujących dla marki / kategorii

  • współpraca z działem sprzedaży przy tworzeniu dedykowanych ofert dla marek z obszaru odpowiedzialności

  • współpraca z agencjami reklamowymi i mediowymi

  • monitoring rozwoju sprzedaży marki/ produktów oraz analiza ich pozycji na rynku w odniesieniu do produktów konkurencji

  • odpowiedni dobór działań w celu strategicznego rozwoju marki i jej wizerunku

  • zarządzanie budżetem rocznym dla marki

  • śledzenie i analizowanie zmian zachodzących w segmencie podległych marek oraz działań konkurencji wraz z rekomendacją

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowany profil: ekonomiczny)

  • min. 4-letnie doświadczenie w obszarze brand marketingu, w tym rok na podobnym stanowisku (preferowana praca w segmencie FMCG lub retail)

  • szeroka wiedza z zakresu trendów konsumenckich, narzędzi mediowych i rynku FMCG\

  • znajomość narzędzi digitalowych i ich dobór pod obrany cel

  • umiejętności analitycznego myślenia, pozwalająca na efektywną analizę danych rynkowych i konsumenckich

  • zdolność do budowania argumentacji sprzedażowej i marketingowej

  • umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów

  • umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (co najmniej poziom B2)

  • kreatywna osobowość, sprawność i dokładność w działaniu

  • umiejętność i otwartość na pracę w zespole

  • umiejętność podejmowania decyzji (w ramach swoich obowiązków)

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie (po okresie próbnym, umowa o pracę na czas nieokreślony)

  • elastyczne godziny rozpoczynania pracy (między 6:45 a 9:00)

  • dojazd do pracy firmowym autobusem

  • prywatną opiekę medyczną

  • wsparcie pozytywnego zespołu pasjonatów marketingu :)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.

Czego potrzeba, aby stworzyć najlepsze snacki? Pasji, zaangażowania i radości tworzenia. To właśnie one najlepiej opisują nasz zespół ludzi, którzy z zapałem i energią mierzą się z wyzwaniami.

Jesteśmy Lorenz Snack-World, jednym z wiodących graczy na europejskim rynku przekąsek. Produkujemy chipsy, słone paluszki, chrupki, krakersy i inne słone przekąski i sprzedajemy je w ponad 80 krajach na całym świecie. Spółki Grupy Lorenz znajdują się w Niemczech, Polsce, Rosji i Austrii. Chcesz pracować z nami dla takich marek jak Crunchips, Lajkonik czy Monster Munch?

Przewiń do profilu firmy