Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VIGO-Ortho Polska sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Rudzkiej 102 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
VIGO-Ortho Polska sp.  z o.o.

Kierownik ds. Obsługi Pacjenta

VIGO-Ortho Polska sp. z o.o.O firmie

  • Rudzka 102
    Łódź, łódzkie
  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 1 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

VIGO-Ortho Polska sp. z o.o.

Rudzka 102

Łódź

VIGO-Ortho Polska sp. z o.o.

W zakresie indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego już dziś tworzymy przyszłość!  W V!GO robimy to od 60 lat. Znani jesteśmy, jako czołowy producent zaopatrzenia ortopedycznego: protez kończyn, ortez, aparatów i wkładek ortopedycznych, a także gorsetów. Środowisko medyczne oraz Pacjenci każdego dnia korzystają  z proponowanych przez nas rozwiązań. Naszą przewagą jest nie tylko wiedza i technologia, ale przede wszystkim zespół młodych i zdolnych fachowców. Chcesz poznać nas lepiej? Obejrzyj film o nas: KLIKNIJ TUTAJ

Kierownik ds. Obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska

Zajmując to stanowisko będziesz odpowiedzialna/y za  nadzór, koordynację i optymalizację procesu obsługi Pacjenta w firmie realizującej produkcję jednostkową na indywidualne zamówienie. Będziesz członkiem zespołu zarządzającego raportując bezpośrednio do Dyrektora  Generalnego. 

Główne zadania:

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi Pacjenta;
  • Organizacja pracy i nadzór nad pracą personelu Biur Obsługi Pacjenta w strukturze rozproszonej;
  • Przeprowadzanie ocen, motywowanie i zapewnienie zaangażowania podległego zespołu,
  • Tworzenie wewnętrznych procedur i instrukcji w celu usprawnienia pracy organizacji i optymalizacja procesów obsługi Pacjenta;
  • Odpowiedzialność za kontraktację z NFZ i bieżące rozliczenia z realizacji świadczeń;
  • Dbałość o prawne aspekty związane z przestrzeganiem ustawy o wyrobach medycznych;
  • Współpraca z innymi działami firmy – w szczególności w celu zapewnienia wysokiego poziomu świadczonych usług dla Pacjentów;
  • Raportowanie wyników działalności bieżącej oddziałów firmy, m.in. sporządzanie analiz dotyczących jakości obsługi, terminowości i analizy rynku;

Najlepszy kandydat to osoba, która posiada:

  • Chęć wykorzystania własnego potencjału i doświadczenia w kierunku osiągania dobrych wyników wspólnie z zespołem,
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem min. 2 lata;
  • Wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne, ekonomiczne, marketingowe)
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (praca w środowisku międzynarodowym);
  • Zdolności analityczne i planistyczne (biegła obsługa Excel);
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w osiąganiu celów;
  • Komunikatywność, empatia, wysoka kultura osobista;

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku i dynamicznie rozwijającej się na rynku polskim,
  • Pracę w ambitnym zespole, w firmie z tradycjami, której kluczowymi wartościami są Pasja, Praca Zespołowa, Fachowość i Wsparcie.
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę), wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji oraz opcje benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa),
  • Wysoką samodzielność działania i realny wpływ na rozwój firmy i podległego działu,
  • Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
  • Miejsce pracy: Łódź.


W zakresie indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego już dziś tworzymy przyszłość!  W V!GO robimy to od 60 lat. Znani jesteśmy, jako czołowy producent zaopatrzenia ortopedycznego: protez kończyn, ortez, aparatów i wkładek ortopedycznych, a także gorsetów. Środowisko medyczne oraz Pacjenci każdego dnia korzystają  z proponowanych przez nas rozwiązań. Naszą przewagą jest nie tylko wiedza i technologia, ale przede wszystkim zespół młodych i zdolnych fachowców. Chcesz poznać nas lepiej? Obejrzyj film o nas: KLIKNIJ TUTAJ

Kierownik ds. Obsługi Pacjenta

Opis stanowiska

Zajmując to stanowisko będziesz odpowiedzialna/y za  nadzór, koordynację i optymalizację procesu obsługi Pacjenta w firmie realizującej produkcję jednostkową na indywidualne zamówienie. Będziesz członkiem zespołu zarządzającego raportując bezpośrednio do Dyrektora  Generalnego. 

Główne zadania:

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi Pacjenta;
  • Organizacja pracy i nadzór nad pracą personelu Biur Obsługi Pacjenta w strukturze rozproszonej;
  • Przeprowadzanie ocen, motywowanie i zapewnienie zaangażowania podległego zespołu,
  • Tworzenie wewnętrznych procedur i instrukcji w celu usprawnienia pracy organizacji i optymalizacja procesów obsługi Pacjenta;
  • Odpowiedzialność za kontraktację z NFZ i bieżące rozliczenia z realizacji świadczeń;
  • Dbałość o prawne aspekty związane z przestrzeganiem ustawy o wyrobach medycznych;
  • Współpraca z innymi działami firmy – w szczególności w celu zapewnienia wysokiego poziomu świadczonych usług dla Pacjentów;
  • Raportowanie wyników działalności bieżącej oddziałów firmy, m.in. sporządzanie analiz dotyczących jakości obsługi, terminowości i analizy rynku;

Najlepszy kandydat to osoba, która posiada:

  • Chęć wykorzystania własnego potencjału i doświadczenia w kierunku osiągania dobrych wyników wspólnie z zespołem,
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem min. 2 lata;
  • Wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne, ekonomiczne, marketingowe)
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (praca w środowisku międzynarodowym);
  • Zdolności analityczne i planistyczne (biegła obsługa Excel);
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w osiąganiu celów;
  • Komunikatywność, empatia, wysoka kultura osobista;

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku i dynamicznie rozwijającej się na rynku polskim,
  • Pracę w ambitnym zespole, w firmie z tradycjami, której kluczowymi wartościami są Pasja, Praca Zespołowa, Fachowość i Wsparcie.
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę), wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji oraz opcje benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa),
  • Wysoką samodzielność działania i realny wpływ na rozwój firmy i podległego działu,
  • Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
  • Miejsce pracy: Łódź.

Ogłoszenie archiwalne