Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Kierownik ds. Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych

DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

  • Łódź, łódzkie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
 
50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych.
Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą klimat naszej firmy. Nasze silne strony to pasja do działania, różnorodne doświadczenie i praca zespołowa, które powodują, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.

Jeśli szukasz miejsca, w którym każda osoba spotkana przy porannej kawie ma w sobie ,,to coś”, dołącz do zespołu DHL Express jako:
 
Kierownik ds. Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych

Zadania, które na Ciebie czekają to:

  •  Zarządzanie zespołem, dbanie o wysoki poziom jakości obsługi posprzedażowej oraz wysoką efektywność procesów.
  • Bliska współpraca z innymi działami firmy przy rozwijaniu i usprawnianiu procesów w ramach działu i organizacji, czego celem jest budowanie doskonałej jakości obsługi Klientów.
  • Budowanie i wykorzystywanie relacji w ramach sieci (lokalnej, regionalnej, globalnej) w celu stałego podnoszenia skuteczności procesów obsługi klienta we współpracy ze wszystkimi działami w firmie.
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów kluczowych – budowanie partnerskich relacji, profesjonalnego wizerunku firmy a poprzez to umacnianie lojalności klientów.
  • Zapewnienie skutecznego i efektywnego systemu rozwiązywania spraw wszystkich obsługiwanych klientów z dbałością jakość kontaktu i pro-aktywność.
  • Budowanie, planowanie i wdrażanie programów monitorujących i ponoszących poziom lojalności i zadowolenia klientów.
  • Monitorowanie praktyk rynkowych i działań konkurencji w zakresie obsługi klienta.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Charakteryzuje Cię kreatywność oraz zorientowanie na osiąganie postawionych celów.
  • Potrafisz budować trwałe i partnerskie relacje biznesowe.
  • Znasz język angielski na poziomie min. B2.

Menedżerowie w DHL Express doceniają:

  • Wsparcie przełożonego i zespołu.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Coroczną podwyżkę na którą mają wpływ wyniki firmy i ocena roczna.
  • Prace w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny.
  • Unikalny program doceniania pracowników (nagrody jubileuszowe, nagroda Pracownika Roku i Pracownika Kwartału).
  • Autorski międzynarodowy program szkoleń dla pracowników i managerów wspierający w planowaniu rozwoju (CIS,CIM).
  • W pełni finansowane ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna.
  • Kafeteria MyBenefit (bilety do kina, teatru, karta MultiSport).
  • Różnorodny pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, wyprawki dla dzieci).

Ogłoszenie archiwalne