Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Kierownik ds. Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych
DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych.
Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą klimat naszej firmy. Nasze silne strony to pasja do działania, różnorodne doświadczenie i praca zespołowa, które powodują, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą klimat naszej firmy. Nasze silne strony to pasja do działania, różnorodne doświadczenie i praca zespołowa, które powodują, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
Jeśli szukasz miejsca, w którym każda osoba spotkana przy porannej kawie ma w sobie ,,to coś”, dołącz do zespołu DHL Express jako:
Kierownik ds. Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych
Zadania, które na Ciebie czekają to:
- Zarządzanie zespołem, dbanie o wysoki poziom jakości obsługi posprzedażowej oraz wysoką efektywność procesów.
- Bliska współpraca z innymi działami firmy przy rozwijaniu i usprawnianiu procesów w ramach działu i organizacji, czego celem jest budowanie doskonałej jakości obsługi Klientów.
- Budowanie i wykorzystywanie relacji w ramach sieci (lokalnej, regionalnej, globalnej) w celu stałego podnoszenia skuteczności procesów obsługi klienta we współpracy ze wszystkimi działami w firmie.
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów kluczowych – budowanie partnerskich relacji, profesjonalnego wizerunku firmy a poprzez to umacnianie lojalności klientów.
- Zapewnienie skutecznego i efektywnego systemu rozwiązywania spraw wszystkich obsługiwanych klientów z dbałością jakość kontaktu i pro-aktywność.
- Budowanie, planowanie i wdrażanie programów monitorujących i ponoszących poziom lojalności i zadowolenia klientów.
- Monitorowanie praktyk rynkowych i działań konkurencji w zakresie obsługi klienta.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Charakteryzuje Cię kreatywność oraz zorientowanie na osiąganie postawionych celów.
- Potrafisz budować trwałe i partnerskie relacje biznesowe.
- Znasz język angielski na poziomie min. B2.
Menedżerowie w DHL Express doceniają:
- Wsparcie przełożonego i zespołu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Coroczną podwyżkę na którą mają wpływ wyniki firmy i ocena roczna.
- Prace w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny.
- Unikalny program doceniania pracowników (nagrody jubileuszowe, nagroda Pracownika Roku i Pracownika Kwartału).
- Autorski międzynarodowy program szkoleń dla pracowników i managerów wspierający w planowaniu rozwoju (CIS,CIM).
- W pełni finansowane ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna.
- Kafeteria MyBenefit (bilety do kina, teatru, karta MultiSport).
- Różnorodny pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, wyprawki dla dzieci).
Ogłoszenie archiwalne