Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATEN Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Daimlera 2 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik ds. operacyjnych ze znajomością procesów księgowych / Operation Manager

ATEN POLAND sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 12 dni
    do: 04 lis 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa bieżących spraw finansowo-księgowych / HR / administracyjnych.

  • Wprowadzanie dokumentów do systemu SAP oraz realizacja płatności.

  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym - przygotowywanie kompletu dokumentów do raportów miesięcznych i rocznych / Organizacja i koordynacja procesów z księgowością zewnętrzną.

  • Nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca / roku.

  • Koordynowanie procesu budżetowania / forecastu.

  • Nadzorowanie wszystkich działań związanych z audytem i kontrolą wewnętrzną.

  • Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie rozrachunków finansowych oraz przychodów i kosztów dla Centrali firmy.

  • Tworzenie okresowych raportów i analiz na wewnętrzne potrzeby Spółki oraz instytucji zewnętrznych.

  • Stała komunikacja z działem sprzedaży w zakresie planowania, prognozowania i kontroli.

  • Współpraca z działem finansowym, HR, IT i prawnym Grupy na Tajwanie.

  • Zachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacji.

  • Zarządzanie środkami trwałymi spółki, w tym organizacja inwentaryzacji środków trwałych.

  • Wsparcie w aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procesów w firmie.

  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług dla potrzeb biura i pracowników.

  • Opracowywanie instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura.

  • Kompletowanie i wsparcie w przygotowywaniu dokumentów kadrowych i płacowych dla zewnętrznego biura.

  • Zapewnienie przestrzegania przepisów i wewnętrznych procedur.

  • Wsparcie w zakresie procedur RODO.

Nasze wymagania

  • 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

  • Wykształcenia wyższe ekonomicznego lub pokrewnego.

  • Bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego oraz polskiej ustawy o rachunkowości.

  • Dobrej znajomości systemu SAP (moduły SD, FI).

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego; codzienna komunikacja w tym języku.

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint.

  • Umiejętności pracy w zmieniających się okolicznościach, pod presją czasu.

  • Bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu.

To oferujemy

  • Ciekawą pracę w niedużym, prężnie działającym zespole i jednoczesny kontakt z biurami na całym świecie w ramach organizacji zatrudniającej blisko 2000 osób.

  • Możliwość rozwoju.

  • Szkolenia w biurze oraz w centrali na Tajwanie.

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe.

  • Pracę w trybie hybrydowym.

O nas

ATEN Poland jest polskim biurem tajwańskiej firmy ATEN International, założonej w roku 1979, specjalizującej się w rozwiązaniach do łączności i zarządzania infrastrukturą IT oraz technologiach dostępu i współdzielenia zasobów. Wszystkie produkty i usługi tej firmy zgromadzone są pod jedną marką ATEN. Jest ona synonimem wydajności i niezmiennej, wysokiej jakości. Marka ATEN obejmuje nowatorskie rozwiązania do łączności, profesjonalnych zastosowań audio/video a także urządzenia do systemów zarządzania energią. Jej odbiorcami są zarówno klienci prywatni, małe i domowe biura, firmy średniej wielkości oraz duże przedsiębiorstwa.