Oferta pracy

Kierownik ds. Projektów Internetowych i Marketingowych

Teva Pharmaceuticals PolskaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Kierownik / Koordynator
Należymy do grona globalnych liderów branży farmaceutycznej i jesteśmy największym na świecie producentem leków generycznych, a za sukcesem naszej organizacji stoją nasi pracownicy. Nasze zespoły na całym świecie każdego dnia opracowują, produkują i dostarczają leki dla blisko 200 milionów pacjentów. W Polsce Teva należy do liderów rynku farmaceutycznego, zapewniając dostęp do leków we wszystkich najważniejszych obszarach terapeutycznych takich jak kardiologia, diabetologia, pulmonologia, onkologia czy leczenie bólu. W Teva staramy się zapewnić środowisko pracy, w którym wszyscy pracownicy czują się zmotywowani, wiedząc jak cenny wkład wnoszą w pomoc innym ludziom.Praca w wyjątkowej, międzynarodowej firmie, jaką jest Teva, umożliwi Ci rozwój, poznanie nowych obszarów biznesowych, kultur i technologii.

Oferujemy szeroki wachlarz możliwości rozwoju wewnątrz firmy!
Kierownik ds. Projektów Internetowych i MarketingowychNumer ref.: 114426

Zakres obowiązków:

  • koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych związanych przede wszystkim z marketingiem on-line
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej - tworzenie treści, materiałów marketingowych, budowania świadomości marki
  • identyfikacja nowych trendów, skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji
  • przygotowywanie raportów i analiz efektywnościowych z prowadzonych działań
  • analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji w zakresie podjętych działań w kanałach cyfrowych
  • rozwój narzędzi w obszarze digital marketingu
  • wsparcie przy realizacji innych projektów komunikacji marketingowej
  • nadzorowanie wykonania budżetu marketingowego
  • ścisła współpraca z zespołem Product Managerów
  • współpraca z zewnętrznymi agencjami i dostawcam

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenia w pracy w Marketingu w branży FMCG bądź farmacji
  • doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów z zakresu digital marketingu
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnym min. B2
  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu/zarządzania
  • mile widziana znajomość specyfiki rynku farmaceutycznego / branży regulowanych
  • umiejętności pracy nad wieloma projektami jednocześnie oraz umiejętności ustalania priorytetów, a także zdolność radzenia sobie w zmiennych sytuacjach
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • doskonałe zdolności organizacyjne
  • praktyczna znajomość narzędzi wykorzystywanych w marketingu digital
  • łatwość formułowania myśli, pozwalające na tworzenie angażujących treści
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych umożliwiających dotarcie do zróżnicowanych grup odbiorców oraz jasnego prezentowania myśli
  • silne nastawie na realizowanie celów

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dobrowolne ubezpieczenie na życie oraz karta Multisport
  • Programy doceniania i nagradzania pracowników
  • Świadczenia z funduszu socjalnego
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Wysoką kulturę organizacyjną
  • Konferencje cykliczne

Ogłoszenie archiwalne